فرماندار رشت:

نقش آفرینی موثر نیروی دریایی ارتش در بحران‌های مختلف ستودنی است

«علی فتح‌اللهی» ضمن تقدیر از همراهی و نقش سازنده نیروی دریایی ارتش در بحران‌های مختلف، گفت: نقش آفرینی موثر نیروی دریایی ارتش در بحران‌های مختلف از قبیل بحران کرونا ستودنی است.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 29November 2020

نقش آفرینی موثر نیروی دریایی ارتش در بحران های مختلف ستودنی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «علی فتح‌اللهی» فرماندار رشت امروز در دیدار با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت که به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی انجام پذیرفت با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی دریایی ارتش هستیم، اظهار داشت: در مقام عمل قادر به قدردانی  از زحمات و تلاش‌های جان برکفان نیروی دریایی ارتش نیستیم.

فرماندار رشت ضمن تقدیر از همراهی و نقش سازنده نیروی دریایی ارتش در بحران‌های مختلف، تصریح کرد: نقش آفرینی موثر نیروی دریایی ارتش در بحران‌های مختلف از قبیل بحران کرونا ستودنی است.

وی همچنین با اشاره به نقش محوری این مرکز در آموزش نیروی انسانی حرفه‌ای برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان با آگاهی از رشد توانمندی‌های علمی و تکنولوژیک کشور به دنبال توقف این چرخه هستند و اقدام بزدلانه آنان در ترور دانشمندان و نخبگان علمی و نظامی کشورمان همچون شهید فخری‌زاده نیز  در همین راستا انجام می شود.

امیر دریادار دوم «مهدی شعبان‌زاده» فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت نیز در این دیدار با تسلیت شهادت «محسن فخری‌زاده» ابراز داشت: امروز نیروی دریایی با افتخار در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و تامین انواع تجهیزات، شاهد پیشرفت‌های خوبی است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، متذکر شد‌: نیروی دریایی ارتش با استقلال کامل و به دور از هر گونه وابستگی، با آمادگی کامل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای دفاع از این مرز و بوم و تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور است.

‌وی اشاره به نقش محوری و سخت استانداری و فرمانداری در راستای تامین امنیت و رفع مشکلات معیشتی مردم و مدیریت بیماری کرونا، متذکر شد: در چنین شرایطی که همه نگاه‌ها به سمت شما است، ضمن آرزوی توفیق، آمادگی داریم از ظرفیت‌های موجود جهت کمک به رفع مشکلات شهرستانی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار