حجت‌الاسلام رحیمیان:

هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران موجب گستاخی بیشتر آنان خواهد شد

تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده گفت: مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند، زیرا هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.
کد خبر: ۴۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 29November 2020

هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران موجب گستاخی بیشتر آنان خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران آمده است: شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، نایب بر حقش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

در این پیام تصریح شده است: در جمعه‌ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

پیام حاکی است: خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها، کسانی که هنوز خواب آمریکا را می‌بینند، بیدار شوند.

پیام افزوده است: این حادثه تروریستی و برخی بازتاب‌ها و واکنش‌های به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسؤولان را می‌طلبد؛ نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند. چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار