فرازی از وصیت‌نامه شهید «رضایی»؛

شهادت، سعادتی است که نصیب هر کَس نمی‌شود

شهید «ایوب رضایی بصیر» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: پدر و مادر مهربانم، شهادت یک سعادت است که به هرکس نصیب نمی‌شود و این سعادت حاصل زحمات شماست.
کد خبر: ۴۲۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ - 30November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «ایوب رضایی بصیر» در 17 اسفندماه 1344 در تبریز به دنیا آمد. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آفاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از حضور در چندین عملیات، سرانجام در تاریخ 21 بهمن‌ماه 1364 در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

پدر و مادر مهربانم، شهادت یک سعادت است که به هرکس نصیب نمی‌شود و این سعادت حاصل زحمات شماست. پس افتخار کنید که چنین فرزندی را در دامان پاک‌تان چون عی‌اکبر و علی‌اصغر (یعقوب و ایوب) را پرورانده و دو دسته گل را در راه اسلام برای احیای حکومت الله و برافرازی پرچم اسلام در جهان اهداء نمودید، پس صبور باشید.

امروز روز عمل و امتحان است و حساب فرداست و حسابرسی آن‌جا این طور نباشد که فرصت از دست بدهید، جوانی از دست برود و ما از قافله عقب بمانیم.

برادرانم و دوستانم، شماها وارثان شهدا و امید دل خانواده‌های شهدا هستید، سلاحم را بر دوش بگیرید و در سنگر مسچد فعالانه شرکت نمائید. از همدیگر خوب مواظبت کنید که شماها امانت همدیگرید و خداوند خریدار زحمات و فعالیت‌های شبانگاه شماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار