سردار شیخی:

دفاع‌مقدس محور وحدت است

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس تهران گفت: دفاع‌مقدس محور وحدت ما بوده است و شهدای گمنام مکمل این موضوع هستند.
کد خبر: ۴۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 01December 2020

دفاع‌مقدس محور وحدتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه ای با حضور سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران، «مهدی حیدری» فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این جلسه سردار شیخی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس و ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ایی شهید «محسن فخری زاده» اظهار داشت: دفاع‌مقدس محور وحدت ما بوده است و شهدای گمنام مکمل این موضوع هستند. خادمی شهدای گمنام افتخاری است که بنیاد حفظ آثار آن را انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در سایر کارهای فرهنگی همچون چاپ کتاب، نشر خاطرات رزمندگان، کارکرد ادارات و نهادها در دوران دفاع مقدس و ... نیز جزو دغدغه های مسئولین فرهنگی برای اشاعه فر هنگ ایثار و مقامت باشد.

در ادامه مهدی حیدری با خیر مقدم گویی گفت: هشت سال دفاع مقدس دورانی بود که مردان و زنان نماد تعصب خود را از جان و دل به نمایش گذاشتند و با تمام داشته هایشان قدم در این راه گذاشتند و اجازه ندادند کشور به دست بیگانگان بیفتد که بخشی از این افراد شهدای گمنام هستند که وظیفه ما در قبال این عزیزان ویژه است.

در پایان احکام اعضای هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان دماوند توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران تقدیم شد. و شهرداری دماوند قول مساعد دادند که مزار پنج شهید گمنام مسجد جامع دماوند بازسازی و توسعه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها