تجمع بانوان، فعالان فرهنگی و بسیجیان شهرستان « انزلی» در اعتراض به ترور شهید فخری‌زاده

جمعی از بانوان، فعالان فرهنگی و بسیجیان شهرستان « انزلی» در اعتراض به ترور شهید فخری‌زاده با حضور بر مزار شهدای این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 01December 2020

تجمع بانوان، فعالان فرهنگی و بسیجیان شهرستان « انزلی» در اعتراض به ترور شهید فخری زاده

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، جمعی از بانوان، فعالان فرهنگی و بسیجیان شهرستان « انزلی» عصر امروز (سه‌شنبه) در اعتراض به ترور شهید فخری زاده با حضور بر مزار شهدای این شهرستان و گرامیداشت یاد این شهید و هزاران شهید کشور که در رای اعتلای این سرزمین جان خود را فدا کردند، تجمع نمودند.

حاضران در این تجمع با شعارهایی بر ایستادگی خود و همه ملت آزاده ایران اسلامی در تداوم راه این مجاهد شهید تاکید کردند.

حجت الاسلام «میرشمس اکبر حسینی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه «انزلی» در این تجمع اعتراض آمیز، شهید «محسن فخری زاده» را فردی بسیار تاثیر گذار، ایثارگر و فداکار عنوان کرد و اظهار داشت: این شهید عالم در طول عمر خود خدمات ارزشمند و مهمی را به این نظام و ملت کرده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه انزلی، تصریح کرد: این دانشمند شهید در عرصه های علمی و در ساخت واکسن ویروس کرونا زحمات بسیاری کشید اما رسانه های غربی در تلاشند دانشمند بودن وی را کتمان کنند.

وی کار دشمن را دشمنی دانست و افزود: همواره دشمنان این نظام کوشیده اند این کشور و نظام را به حاشیه ببرند و به هر شکل ممکن تضعیف و نابود کنند اما توانمندی و امنیت بالای کشور آنها را ناکام کرده است و همچنان هم ناکام می مانند زیرا سدی مثل اسلام برابر آنهاست.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: آنها که امروز به بن بست رسیده و ناتوان شده اند، به هر اقدام متوحشانه ای دست می زنند اما نمی دانند که هیچ چیز نمی تواند هدف و جریان حرکت روبه رشد انقلاب را کند نماید.

همچنین امروز حرکت کاروان خودرویی در بزرگداشت شهید «فخری زاده» مسیر میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدای انزلی را طی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار