رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران:

ترور شهید فخری‌زاده تاییدی بر حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تحقق علم نافع است

جلیل دارا گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای به ویژه شهید فخری‌زاده بیانگر این است که جمهوری اسلامی در مسیر تحقق علم نافع قرار گرفته است و دشمنان این نظام در برابر این پیشرفت دچار استیصال شده‎اند.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 01December 2020

ترور شهیدفخری‌زاده تاییدی بر حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تحقق علم نافع استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در جمع اندیشکده‌های راهبردی و گروه‌های علمی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای به  ویژه شهید دکتر فخری زاده بیانگر این است که جمهوری اسلامی در مسیر تحقق علم نافع قرار گرفته است و دشمنان این نظام در برابر این پیشرفت دچار استیصال شده اند.

وی افزود: شهادت شهید فخری زاده مصداق عینی «العلم سلطان» است. یقینا ایران عزیز اقتدارش را مدیون مجاهدت علمی دانشمندان بی نام و نشانی است که زندگی خویش را وقف پیشرفت علمی کشور کرده اند و البته شهادت دانشمندان هسته‌ای ما، نخبگان کشور را در ادامه این راه مصمم‌تر می‌کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در دوره جمهوری اسلامی علم دانشمندان ایران اسلامی بیش از هر زمانی در خدمت منافع ملی کشور بوده است.

دارا در ادامه این نشست افزود: ما مصمم‌تر از گذشته در مسیر حل مسائل کشور پیش می‌رویم؛ لذا اندیشکده‌های راهبردی و گروه‌های حل مسئله باید ضمن رصد و پایش مشکلات کشور با تشکیل جمع‌های نخبگی بر حل آن‌ها مبادرت ورزند.

وی دشمنی رژیم سفاک اسرائیل و حامیان آمریکایی و غربی اش را دیرینه عنوان کرد و افزود: تا زمانی که جمهوری اسلامی همین مسیر پیشرفت علمی را دنبال کند این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت، اما به حول و قوه الهی ایران عزیز با سرعت بیشتر حرکت خواهد کرد و این موانع سد راه پیشرفت نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار