رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای توقف انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای و نخبگان نظامی را توقف انقلاب اسلامی دانست وگفت: ترور مرد عمل جمهوری اسلامی در بغداد مثل حاج قاسم سلیمانی و مرد علم در ایران مثل شهید محسن فخری زاده در جهت توقف آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ - 01December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در همایش هادیان و فرهنگیان سیاسی نیروی انتظامی لرستان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: با بیان اینکه در دوره حساسی از انقلاب اسلامی قرار داریم که می‌طلبد ضرورت دفاع از نظام را به بهترین نحو و منطقی در بین مردم نهادینه کرد.

وی افزود: هادیان سیاسی با درک درست از مسائل و موضوعات سیاسی روز و تحلیل درست می‌توانند از وارد شدن آسیب به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن جلوگیری کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار داشت: توجه هادیان سیاسی به مقطع زمانی و نیاز اساسی جامعه یک اصل در جهت تبیین و تشریح مسائل سیاسی روز است که هادی سیاسی باید در کنار توانمندی خود به این اصل توجه کرده و به وظیفه خود در قبال مسائل جامعه انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع ملت ایران در جهان و عصبانت استکبار از این ملت اشاره و گفت: امروز ملت ایران از لحاظ سیاسی و علمی در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار دارد و این مسئله باعث عصبانیت استکبار جهانی شده است و ترور نخبگان و دانشمندانی مثل شهید فخری زاده گواه همین مطلب است.

وی، افزود: در عصر حاضر با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با تلاش علمی صورت گرفته توسط دانشمندان ایرانی مثل شهید ترور حاج محسن فخری زاده و خون پاک شهدای محور مقاومت خاصه حاج قاسم سلیمانی ایران نه تنها به عنوان قدرت برتر خاورمیانه بلکه یکی از قدرت‌های برتر جهان محسوب می‌شود و این موضوع برای استکبار جهانی قابل درک و هضم نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای و نخبگان نظامی را توقف انقلاب دانست و بیان داشت: ترور مرد عمل جمهوری اسلامی در بغداد مثل حاج قاسم سلیمانی و مرد علم در ایران مثل شهید محسن فخری زاده در جهت توقف آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی گفت: دشمن اگر در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شخصیتی مثل شهید مطهری، مفتح، بهشتی، رجایی و باهنر و… را حذف فیزیکی کرد هدفشان فقط این بود که حرکت انقلاب را متوقف کند و امروز نیز همان سیاست را دوباره تکرار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار