رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید فخری‌زاده:

قدرت علمی کشور به برکت خون شهداست

«سعید اوحدی» با حضور در منزل شهید فخری‌زاده گفت: امروز قدرت علمی کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۴۲۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 02December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از ابلاغ پیام رییس جمهوری به خانواده معظم این شهید اظهار داشت: اعتبار و اهمیت بنیاد شهید و امور ایثارگران به واسطه شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.

وی افزود: شهید گرانقدر فخری‌زاده انسانی چند بعدی بود و هر روز ابعاد جدیدی از شخصیت برجسته ایشان شناخته می‌شود و به واقع مایه فخر انقلاب اسلامی بودند و افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که خدمت‌گزار خانواده چنین شهدایی باشد.

اوحدی ادامه داد: شهید فخری‌زاده علاوه بر تخصص و فعالیت در حوزه‌های علمی و پژوهشی، در زمینه مسائل دینی، فرهنگی و عرفانی نیز شخصیتی برجسته محسوب می‌شدند. قطعاً یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی است که نتیجه آن پرورش افرادی چون شهید فخری زاده است و این فرهنگ گنجینه بزرگی برای تداوم انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شهادت شهید فخری زاده از دو نظر قابل توجه است گفت: بخش اول شقاوت دشمنانی است که ایشان را به شهادت رساندند و حتماً پاسخ این جنایت را نیز خواهند گرفت. بخش دوم این است که بزرگترین و پاک‌ترین انسان‌ها به دست بدترین و منفورترین افراد در عالم خلقت به شهادت می‌رسند. از زمان شهادت امام حسین (ع) تا امروز شاهد این مسئله هستیم. شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بهترین مثال در این زمینه است که ایشان توسط بی‌رحم‌ترین انسان‌های عالم به شهادت رسید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: شهید فخری زاده در زمینه مسائل علمی چنان عظمتی داشتند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ایشان اسم می‌برد و توسط بدترین انسان‌ها نیز به شهادت رسیده‌اند. امروز قدرت علمی کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند و درخت علم و دانش و درخت انقلاب اسلامی با خون پاک این عزیزان تنومند شده است.

فرزند شهید فخری‌زاده نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت ادامه یافتن تفکر شهید فخری‌زاده گفت: ادامه چنین تفکری بسیار مهم است زیرا باعث رشد و پرورش نیروهای جدیدی خواهد شد.

همسر شهید فخری‌زاده نیز در این دیدار به بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید معزز پرداخت.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها