مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

فخرالدین رضایی از برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی چله با موضوعات سواد رسانه، سبک زندگی، چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ - 03December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «فخرالدین رضایی» مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی چله با موضوعات سواد رسانه، سبک زندگی، چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با مشارکت بسیج رسانه و معاونت فرهنگی-هنری سپاه فتح استان برگزار می‌شود و هدف از آن ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه در میان مردم استان و آشنایی بهتر با موضوعات مسابقه به خصوص در ایام قرنطینه است.

رضایی با بیان این که، هلال‌احمر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مرکز حفظ آثار شهدای سپاه فتح و ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز در تامین و اهدای جوایز این مسابقه نقش دارند، افزود: به بهانه چهل‌سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج، تعداد ۴۰ جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.

وی با اشاره به این که موضوعات این مسابقه شامل سواد رسانه، سبک زندگی و دفاع مقدس است، بیان کرد: جزوه این مسابقه به صورت فایل PDF و با حجم بسیار کمی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در زمان ۴۰ دقیقه قابل مطالعه است.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا یک روز قبل از سالروز حماسه نهم دی سال ۱۳۹۹ با مراجعه به آدرس https://b2n.ir/703483 فایل جزوه و سوالات چهارگزینه‌ای را دریافت کرده و پاسخ درست سوالات و مشخصات خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، سروش یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال کنند.

رضایی متذکر شد: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی چله می‌توانند برای دریافت فایل جزوه از طریق پیام‌رسان ایتا، سروش و یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ درخواست دریافت جزوه را ارسال کنند.

وی ابراز کرد: 40 نفر برگزیده این مسابقه از بین کسانی که دارای بیشترین نمره باشند به قید قرعه انتخاب می‌شوند و اسامی آنها یک روز پس از فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی از طریق رسانه‌های استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار