شهردار قائمشهر:

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ما است/ اعزام اکیپ جهادی به هفت‌تپه

«عباس صالح‌زاده» گفت: خون‌های شهدای عزیزی به پای درخت انقلاب و نظام ریخته شد و باید حفظ و حراست شود و وظیفه ما است که فرهنگ ایثار و شهادت را توسعه بدهیم.
کد خبر: ۴۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ - 03December 2020

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ما است/ اعزام اکیپ جهادی به هفت‌تپهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس صالح‌زاده» شهردار قائمشهر عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی یادمان شهدای هفت‌تپه در شهرداری قائمشهر بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: فضای عرفانی حاکم بر مناطق عملیاتی دفاع مقدس باید به نسل امروز و آیندگان منتقل شود.

وی افزود: خون‌های شهدای عزیزی به پای درخت انقلاب و نظام ریخته شد و باید حفظ و حراست شود و وظیفه ما است که فرهنگ ایثار و شهادت را توسعه بدهیم و رشادت‌های رزمندگان را به نسل جوان نشان بدهیم.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری قائمشهر یک گوشه‌ای از کار را در ساخت هفت‌تپه و اجرایی شدن یادمان شهدای هفت تپه بر عهده گرفت، شمار شهدای قائمشهر را در هفت تپه 16 شهید اعلام کرد و افزود: شهید بلباسی زحمات زیادی را در شروع کار کشید و ما باید همه اینها را قدر بدانیم و این یادمان را به یادگار برای شهدای شهر قائمشهر داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید مسئولین قائمشهر از محل ساخت یادمان در هفت تپه گفت: در این راستا در شهرستان دو جلسه برگزار کردیم و قرار شد اکیپ اعزامی امکانات لجستیک شامل یک دستگاه بیل مکانیکی، لودر و ماشین‌های حمل آب و مصالح ساختمانی اعم از سیمان، میله‌گرد، ایزوگام، تیرچه و بلوک را شنبه داشته باشیم و خط انتقال آب را در این منطقه اجرایی کنیم.

صالح‌نژاد با اشاره به استقبال و همکاری مردم شهرستان در این راستا افزود: در فاز اول اتفاق خوبی افتاد و شاهد تحول در بحث امکانات اقامتی و بهداشتی بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها