فرماندار اردبیل خبر داد؛

غربالگری کرونایی ۳۰۳ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی در اردبیل

«مسعود امامی یگانه» گفت: در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا کنون 303 هزار نفر در اردبیل غربالگری کرونایی شدند.
کد خبر: ۴۲۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ - 05December 2020

غربالگری کرونایی ۳۰۳ هزار نفر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امروز «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل فرمانداری اظهار داشت: در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۷۹ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۳ هزار نفر در شهرستان اردبیل غربالگری شده‌اند و با شناسایی مبتلایان، آن‌ها تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند.

امامی‌یگانه افزود: این طرح در راستای شناسایی افراد مبتلا و خدمات‌رسانی بسیار تاثیرگذار بوده و همکاری مردم هم در این زمینه ستودنی است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اردبیل و ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید یک هفته‌ای اجرای محدودیت‌ها در این شهر افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی، بازاریان، اصناف و مردم، این طرح با جدیت اجرا می‌شود.

فرماندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بیان داشت: شهروندان از برگزاری مراسم ترحیم چه در منزل و آرامستان‌ها خودداری کنند و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز با حضور محدود بستگان درجه یک برگزار شود.

فرماندار اردبیل گفت: محدودیت‌های کرونایی در راستای ارج نهادن به سلامت مردم انجام می‌شود و اگر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها کوتاهی شود، شاهد داغدار شدن خانواده‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها