تحلیلگر کویتی: ترور فخری‌زاده کار موساد است

یکی از نویسندگان و تحلیلگران معروف کویت، گفت که با توجه به سابقه ترور دانشمندان هسته‌ای توسط موساد، شهید فخری‌زاده نیز توسط این سرویس جاسوسی ترور شده است.
کد خبر: ۴۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 05December 2020

تحلیلگر کویتی: ترور فخری‌زاده کار موساد استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالله النفیسی»، نویسنده و استاد دانشگاه کویت می گوید رژیم صهیونیستی در ترور شهید «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌‌ای و دفاعی کشورمان نقش دارد.

وی در حساب توییتری خود نوشت: «ترور فخری‌زاده در تهران تداوم عملیات ریشه‌کنی تاریخی است که موساد علیه هر دانشمندی که با تخصص خود در فیزیک هسته‌ای، امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند، انجام می‌دهد. اگر خواستی کتاب «سرگذشت موساد» اثر «گوردن توماس» را بخوان».

دیروز «الی کوهن»، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی «معاریو» مدعی شده است که نمی‌داند چه کسی دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کرده است و گفته: «اما طبیعتا به خاطر او اشک نمی‌ریزم».

الی کوهن همچنین گفته است که: «فخری زاده را ‌شناسایی کردیم و او را تعقیب می‌کردیم. می‌دانستیم که آنچه که انجام می‌دهد اقدامی در قالب یک طرح است که خاورمیانه و تمام جهان را به خطر می‌اندازد».

شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار