سردار سعید قاسمی:

سردار زارعی نخبه و مدیر انقلابی بود/ راه این بسیجی قهرمان را ادامه می‌دهیم

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خدمات سردار «علی‌اصغر زارعی» به انقلاب اسلامی، گفت: این سردار سرافراز اسلام به‌غیر از این‌که یک بسیجی قهرمان و جانباز بود، یک انسان متفکر، نخبه و مدیر انقلابی نیز بود.
کد خبر: ۴۳۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ - 09December 2020

سردار زارعی نخبه و مدیر انقلابی بود/ راه این بسیجی قهرمان را ادامه می‌دهیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «سعید قاسمی» از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سردار جانباز «علی‌اصغر زارعی»، اظهار داشت: هر کدام از یادگاران دوران دفاع مقدس که از دنیا می‌روند، داغ سنگینی بر دل ما می‌گذارند؛ چون این یادگاران کوله‌باری از تجربه و مبارزه را با خود می‌برند.

وی با بیان اینکه سردار زارعی یکی از یادگاران تاثیرگذار دوران دفاع مقدس بود، افزود: ایشان به‌غیر از این‌که یک بسیجی قهرمان و جانباز بود، یک انسان متفکر، نخبه و مدیر انقلابی نیز بود و در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در مقابل برخی جریان‌های غرب‌گرا در مجلس ایستاد.

سردار «قاسمی» با اشاره به این‌که همه ما روزی از این دنیا رفتنی هستیم، تصریح کرد: برخی افراد مانند سردار «علی‌اصغر زارعی» ساده‌ زندگی کرده و از دنیا می‌روند و در مقابل نیز برخی دیگر، علی‌رغم این‌که پاداش‌های نجومی می‌گیرند، آرزوی رسیدن به مقام‌های بالاتر دنیوی را در سر می‌پرورانند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خدمات سردار «علی‌اصغر زارعی» به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ما بتوانیم مسیر او را ادامه دهیم و هرکس که در این مراسم حضور پیدا کرده است، یک مقدار از جرأت سردار «زارعی» درس بیاموزد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها