فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در بازدید از دانشگاه شهید ستاری:

گام دوم انقلاب مستلزم تداوم حرکت‌های علمی و جهادی است

سردار سرتیپ غلامی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، در حال نزدیک شدن به قله هستیم و ادامه راه مستلزم تداوم حرکت‌های علمی و جهادی است.
کد خبر: ۴۳۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 18December 2020

دانشگاه شهید ستاری نمونه‌ای از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری و ضمن امضای تفاهم‌نامه میان دو دانشگاه، اظهار داشت: به لطف خدا و در طول ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته، نقش‌آفرینی ملت در تبعیت از ولایت و نقش‌آفرینی نیرو‌های مسلح در ایفای وظیفه خود در دفع خطرات دشمنان و استقرار امنیت پایدار در سطح کشور، مدیون تعاملات و هم‌افزایی‌ها و داشتن یک نگاه واحد و مشترک به یک چشم‌انداز بلند است که زمینه‌ساز موفقیت‌هایی در گام اول انقلاب را فراهم کرده است.

وی افزود: باید بدانیم همه مستکبرین عالم برای جلوگیری از پیشرفت و گسترش انقلاب دست به دست هم داده‌اند و تنها وحدت آحاد ملت ایران و اجزای حاکمیت منجر به شکست دشمنان قسم‌خورده انقلاب خواهد شد.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: دانشگاه شهید ستاری بعد از انقلاب اسلامی، توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ایجاد شد و طراحی دانشگاه، تخصص‌های دانشگاه و تولید علم توسط این دانشگاه، نمونه‌ای از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای مقابله با این دشمنی دشمنانمان، به شدت نیازمند تداوم این حرکت‌ها برای حفظ انقلاب هستیم؛ چرا که در گام دوم انقلاب، در حال نزدیک شدن به قله هستیم و ادامه راه مستلزم تعاملات بیشتر و تداوم حرکت‌های علمی و جهادی است.

سردار غلامی عنوان کرد: مأموریت واحد ما در تمامی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح، تربیت افسران و پاسدارانی در تراز انقلاب اسلامی است و قطعاً داشتن اساتید نخبه، الگو و تراز بالا که توان انتقال مسائل تربیتی در کنار مسائل علمی و پژوهشی را دارند، منجر به کشف نخبه‌های علمی و نظامی و آینده‌سازان ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها