با حضور سردار کارگر؛

بازی «عملیات انهدام ۳» رونمایی شد

آیین رونمایی از نسخه آندروید بازی «عملیات انهدام ۳» با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ - 19December 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از نسخه آندروید بازی «عملیات انهدام ۳» عصر امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، سردار «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «محسن اسماعیلی» و «محمود صلاحی» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

داستانی بنیسی: «عملیات انهدام ۳» قابل توسعه است

در این مراسم، حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی با بیان اینکه «عملیات انهدام» برند بازی‌های دفاع مقدس و مقاومت در کشورمان ایران و برخی کشور‌های همسایه همانند لبنان است، اظهار داشت: این بازی سه نسخه رایانه‌ای تحت ویندوز داشته که سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۸ رونمایی شدند.

حجت‌الاسلام داستانی: «عملیات انهدام ۳» قابل توسعه است

مدیر موسسه بنیسی افزود: امروز پس از تلاش‌های بسیار همکاران من نسخه آندرویدی این بازی برای نصب روی گوشی موبایل و تبلت رونمایی می‌شود. این بازی بیش از اینکه صرفاً یک بازی باشد، یک بازی پلت فرم است؛ چیزی که مشابه آن را در کشورمان نداشته‌ایم. این بازی قابل توسعه است و می‌توانیم خیلی از حماسه‌ها را در دل آن بازی که آنلاین هست، پیاده‌سازی کنیم.

جعفری: «عملیات انهدام» یک بازی استراتژیک است

علی اصغر جعفری در ادامه این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حبیب داستانی برای تولید بازی «عملیات انهدام» تشکر کرد و گفت: این بازی یک بازی استراتژیک است.

حجت‌الاسلام داستانی: «عملیات انهدام ۳» قابل توسعه است

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها