پیام تبریک سردار شهسواری به مناسبت روز پرستار؛

روز پرستار یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های کادر درمان در مقابله با کرونا است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی به مناسبت روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 20December 2020

روز پرستار یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های کادر درمان در مقابله با کرونا است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی در پیامی فرا‌رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

مَنْ سَعَی لِمَرِیضٍ فِی حَاجَةٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ یقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کیوْم وَلَدَتْهُ أُمُّه "پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله"

خجسته زادروز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده از واقعه عاشورای حسینی، سرور بانوان دوعالم، اسوه صبر و ایمان و نجابت حضرت زینب کبری (س) که در میهن عزیز اسلامی مان به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است، جلوه‏گاه فداکاری عزیزانی است که زندگی و سرمایه عمرشان را به کار می‌‏گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند. 

بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می‌‏نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

روز پرستار یادآوری است بر رشادت‏ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پرستاران متعهدی که با اقتدا به آموزه‌های دینی، صبر و استقامت حضرت زینب (س) در کارزار  ویروس منحوس کرونا جامه خدمت پوشیده و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند.

اینجانب با ادای احترام محضر شهدای سلامت و ضمن عرض خداقوت به جامعه پرستاری  که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا، مدال افتخار مدافعان سلامت مردم را بر سینه خود زده‌‏اند، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به مردم شهید پرور استان به ویژه جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار