برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان

سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری، با حضور مسئولان و مدیران استانی و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 23December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری، امروز با حضور مسئولان و مدیران استانی و همچنین فرمانداران شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

 در این جلسه «هادی حق شناس» استاندار گلستان اظهار داشت: یادمان های شهدای گمنام، یادمان هایی از خاطرات جنگ و تاریخ این مردم هستند که باید با هنرهای مختلف از جمله کتاب و نوشته و موزه دفاع مقدس که در حال ساخت هست، گفته شود و در واقع دفاع مقدس تاریخ پرافتخار ملت است و هرکاری که کنیم در واقع نسبت به کاری که شهدا انجام دادند ذره ای در مقابل دریای رشادت های آنهاست.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند رقمی را برای تدوین کتاب تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران آنها تخصیص دهند تا این خاطره ها به عنوان اسنادی ارزشمند برای آیندگان حفظ شود.

استاندار گلستان در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گلستان گفت: نیاز است با همراهی دستگاه های ذی‌ربط هرچه زودتر مراحل ساخت موزه دفاع مقدس استان تکمیل شود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن تقدیر از حمایت استاندار گلستان، همکاری فرماندهان نظامی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها در اجرای شایسته برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، یادمان های شهدا و تدوین تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران ارائه داد و اعضا پیرامون آن به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار