رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد؛

لزوم اهتمام ویژه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا

سردار معصوم‌بیگی گفت: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات آن‌ها به‌صورت مستمر مورد تأکید فرمانده ناجا است و این موضوع در دستور کار همیشگی فرماندهان و مدیران ناجا قرار دارد.
کد خبر: ۴۳۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 29December 2020

لزوم اهتمام ویژه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در دیدار با خانواده شهیدان «دانش‌فر» و «رئیسی» ضمن ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت تکریم خانواده معظم شهدای والامقام اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، پیگیری مشکلات و رسیدگی به امور آن‌ها به‌صورت مستمر مورد تأکید فرمانده نیروی انتظامی است و این موضوع در دستور کار همیشگی فرماندهان و مدیران ناجا قرار دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و نام‌گذاری این روز به‌عنوان «روز جهانی مقاومت» افزود: دو ویژگی مهم «شجاعت و مقاومت» شهید سلیمانی که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی و خانواده آن شهید بیان کردند به جهانیان ثابت کرد مکتب و راه و رسم این شهید بزرگوار همانند سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر مستکبران است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه همه ما بدهکار و وام‌دار شهدا و خانواده معظم آنان هستیم، گفت: همه باید در خدمت پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای گرانقدر باشیم؛ چراکه آن‌ها با ایثار و ازجان‌گذشتگی خود امنیت و آرامش در زندگی را به ما هدیه کردند.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی قهرمانان واقعی جبهه نبرد بین حق و باطل هستند، خاطرنشان کرد: ادامه راه و رسم این اسوه‌های ایثار فریضه‌ای واجب برای همگان است.

بر اساس این گزارش، شهید والامقام سرتیپ دوم «منصور دانش‌فر» جمعی کمیته انقلاب اسلامی، فروردین سال ۱۳۶۱ در جبهه شوش دانیال و سرباز وظیفه «حسین رئیسی» جمعی ژاندارمری، آذرماه سال ۱۳۶۶ در قرارگاه انصار اندیمشک در راه حفظ امنیت ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار