فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان جزیره بوموسی:

بسیجیان پیشانی اصلی دفاعی کشور در «بوموسی» هستند

سرلشکر سلامی بسیجیان را پیشانی اصلی دفاعی کشور در جزیره بوموسی دانست و گفت: دشمن با دیدن بسیجیان در این جزیره باید با ملت ایران مودبانه، محترمانه و با احتیاط سخن بگوید و عمل کند.
کد خبر: ۴۳۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 02January 2021

شما پیشانی اصلی دفاعی کشور در «بوموسی» هستیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از جزیره بوموسی و ارزیابی آمادگی‌های رزمی و دفاعی یگان‌های نیروی دریایی سپاه در این جزیره در جمع بسیجیان دریادل مستقر در بوموسی، اظهار داشت: در سالگرد شهادت قهرمان بزرگ ملت ایران و امت اسلام سردار جاودانه و پر افتخار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهید همراه ایشان باید گفت: حاج قاسم مردی است که در ترسیم سیمای جدید جهان اسلام و آزادسازی مسلمانان از اسارت طواغیت و شکست دادن مستکبران در میدان‌های نبرد وسیع، نقش تعیین‌کننده و محوری بر عهده داشت و با همه عظمت وجودی و گسترش شخصیتی، فردی متواضع و مهربان و مردی بود که تا آخرین لحظه زندگی از درون مردم جدا نشد.

سردار سلامی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی خود را خادم شهیدان و دوستدار مردم و بسیجیان و فدایی آنان برمی‌شمرد و در مقابل دشمنان خدا بسیار سرسخت و غلیظ و شدید همانند کوه استوار می‌ایستاد و از هیچ قدرتی به جز خدای خالق نمی‌ترسید.

وی با تاکید بر این که سردار سلیمانی برابر هیچ دشمنی حتی به ظاهر بزرگ و مهیب جهانی قد خم نمی‌کرد، تصریح کرد: قاسم سلیمانی یک اسطوره فراموش‌نشدنی است که در تاریخ اسلام و حافظه تاریخی ملت‌های مسلمان زنده و هرگز از صفحات ذهن آنان محو نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه خطاب به بسیجیان گفت: امروز شما رویش‌های سلیمانی‌های جدید در کشور هستید که در مقابله با دشمنان خدا، آرایش ایستادگی، ثبات قدم و جوانمردی ایجاد کرده‌اید تا به دشمنان اسلام و ایران بگویید هرگز ملت ایران صحنه‌های دفاع از دستاورد‌های باشکوه انقلاب و استقلال کشور را ترک نکرده و در سایه مکتب شهید سلیمانی، میدان صیانت از عزت و منزلت جهانی ایران عزیز را نیز رها نمی‌کنید.

وی تصریح کرد: هر ملتی که اراده کند در صحنه بایستد و از خود در مقابله با دشمنان دفاع کند، پیروز است و شکست نخواهد خورد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان خدا وقتی تصاویر شما را روی زمین می‌بیند، مضطرب می‌شوند، دلهره پیدا می‌کنند و می‌دانند این سرزمین شکست‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: وقتی مردانی این چنین مصمم هستند، ملت ما و امت اسلام سرافراز می‌ماند و کسی نمی‌تواند به مسلمانان تعرض کند.

وی تأکید کرد: شما امروز پیشانی اصلی دفاعی کشور در جزیره بوموسی هستید و وقتی دشمن شما را می‌بیند نتیجه می‌گیرد که باید با این ملت مودبانه، محترمانه و با احتیاط سخن بگوید و عمل کند؛ زیرا حضور شما نشان‌دهنده اراده یک ملت است.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه شما بسیجیان نمایندگان ملت ایران هستید و این ملت پشتیبان شما است، گفت: جزیره بوموسی نگین زیبای انگشتری ملت ایران است و ما صمیمانه از شما عزیزان که هجرت کرده‌اید و پای در سنگر جهاد گذاشته‌اید تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار