رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی برای اجرای سنت‌های حسنه در تمام کشور‌های اسلامی تلاش می‌کرد

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کرد که سنت‌های حسنه نه‌تنها در کشور بلکه در تمام کشور‌های اسلامی اجرا شود.
کد خبر: ۴۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ - 03January 2021

شهید سلیمانی یک مصلح جهانی در مقابل اردوگاه شیطانی دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم دومین مرحله آزادی بیش از هزار زندانی جرایم غیرعمد در سراسر کشور، اظهار داشت: در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از ظرفیت خیّرین تعدادی از زندانی‌ها آزاد شدند.

وی ادامه داد: در مرحله اول در هفته بسیج بیش از هزار نفر و امروز هم در مرحله دوم بیش از هزار نفر آزاد شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مصلح جهانی در مقابل اردوگاه شیطانی دشمنان است، افزود: حاج قاسم یک انسان آسمانی بود که روی زمین زندگی می‌کرد و پرورش‌یافته مکتب اسلام بود.

سردار سلیمانی تأکید کرد: امروز باید ارزش‌های متعالی شخصیت حاج قاسم را معرفی کنیم که آزادی زندانیان هم در همین راستا است. سنت‌های حسنه حاج قاسم باید در جامعه و میان مردم پیاده‌سازی شود؛ چرا که ریشه در اعتقادات مردم دارد و همیشه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تداوم و استمرار این کار در سال ۱۴۰۰ ادامه دارد و همان طور که رهبری در گام دوم انقلاب نسبت به ایجاد تمدن نوین اسلامی گفته اند با اجرای سنت و منش حاج قاسم تمدن نوین اسلامی، شدنی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آزادی زندانیان هم در راستای کمک مومنانه است که ثواب این کار بسیجیان نثار روح حاج قاسم می‌شود، گفت: حاج قاسم تلاش می‌کرد که سنت‌های حسنه نه‌تنها در کشور بلکه در تمام کشور‌های اسلامی اجرا شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها