رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

دشمنان طعم ضربت متقابل ایران را چشیده‌اند

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: زدن ضربه اول جزو دکترین نظامی ما نیست، ولی ضربت متقابل، واقعیتی است که دشمن طعم آن را چشیده و نمونه آن حمله موشکی به پایگاه نظامی عین‌الاسد است.
کد خبر: ۴۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 03January 2021

دشمنان طعم ضربت متقابل ایران اسلامی را چشیده اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عین‌الاسد با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا به‌ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده به سه چالش‌های فراروی نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ضعف مدیریت، تفکر لیبرال غربی و مثلث شوم قدرت، ثروت و نفوذ سه چالشی است که هر کدام باعث نارسایی‌هایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت دارای بالاترین استاندارد‌های مدیریتی هستند، گفت: ضعف مدیریت باعث تشدید فشار دشمن، توسعه و گسترش فساد، نارسایی و ولنگاری فرهنگی، رهاشدن قیمت‌ها و نوسان در مقبولیت و تأثیر در مشروعیت و همچنین تفکر لیبرال غربی باعث تدارک فتنه‌ها و غائله‌ها، همسویی و تحریک دشمن خارجی، تهدید امنیت ملی و انحراف در مسیر حرکت انقلاب می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه خاطرنشان کرد: زدن ضربه اول جزو دکترین نظامی ما نیست، ولی ضربه متقابل واقعیتی است که دشمن کاملاً آن را لمس کرده و نمونه آن حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد است که نشان از شجاعت و دلاوری رزمندگان غیور ایران اسلامی و مدیریت هوشمند مقام عظمای ولایت دارد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام سعیدی با اهدای لوح سپاس به فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ایام سالگرد حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد، از فرمانده دلاور و رزمندگان سلحشور نیروی هوافضای سپاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها