از رادیو فرهنگ و شبکه چهار سیما صورت می‌گیرد؛

پخش زنده افتتاحیه پانزدهمین «جشنواره بین‌المللی شعر فجر»

بخش غیررقابتی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر بر مزار «شهید محسن فخری‌زاده» افتتاح و به صورت زنده از رادیو فرهنگ و شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 04January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پخش غیررقابتی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با برگزاری محفل «مردان میدان» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده چهارشنبه ۱۷ دی بر مزار شهیدفخری‌زاده در آستان مقدس امامزاده صالح (علیه‌السلام) برپا می‌شود.

این محفل با حضور خانواده شهید فخری زاده، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین بی آزار، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و جمعی از اعضای هیأت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر برگزار خواهد شد.

همچنین، شاعرانی چون: یوسفعلی میرشکاک، جواد محقق، علیرضا قزوه، اسماعیل امینی، علی داوودی، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، علی‌محمد مودب، عباسعلی براتی‌پور، احمد علوی، حامد فخری‌زاده (فرزند شهید)، حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، سعید بیابانکی و عباس احمدی در این برنامه به شعر خوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و آستان مقدس امامزاده صالح (علیه السلام) چهارشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از طریق فضای مجازی و نیز شبکه‌های صدا و سیما قابل مشاهده برای عموم مردم خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت زنده این آیین را از شبکه چهار سیما و نیز رادیو فرهنگ و آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab به صورت زنده دنبال کنند

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار