سردار حجازی:

نقشه رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها برای ایجاد بحران در منطقه/ تحرکات آمریکایی‌ها توجیهی ندارد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه هیچ توجیهی ندارد و نوعی ماجراجویی و بحران‌سازی است، گفت: رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها قصد دارند با ایجاد بحران در منطقه به زعم خودشان از ایران انتقام بگیرند و رئیس‌جمهور آینده آمریکا را به‌سمتی سوق دهند که مجبور باشد، دنباله‌رو سیاست‌های ترامپ باشد.
کد خبر: ۴۳۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 05January 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه امروز (۱۶ دی) در بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که گفته شده و می‌دانید علاقه و محبت مردم نسبت به ایشان بود.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود، افزود: دلیل واضح این امر تشییع جنازه باشکوه و بی سابقه ایشان بود که به تعبیری نوعی رفراندومی برای تایید خط و مسیر مقاومت بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: با مشاهده تشییع جنازه باشکوه حاج قاسم می‌توان نتیجه گرفت که مردم حقیقتا از صمیم قلب ایشان را دوست داشتند، زیرا سردار سلیمانی مسیرش و رفتارش باعث این اتفاق باشکوه بود؛ این شهید بزرگوار از صمیم قلب مردم را دوست داشت و متقابلاً مردم هم او را دوست داشتند؛ محبت و عشق متقابل یک چنین نتیجه‌ای را رقم می‌زند.

سردار حجاری تاکید کرد: مردم ما فهیم، بصیر و با شعور بالای سیاسی، انقلابی و عاطفی هستند و اگر نسبت به کسی محبتی دارند بی دلیل نیست لذا برای همه ما درس است تا خدمت مخلصانه و محبت بی منت باعث چنین اتفاقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان توقع نداشتند و تصور نمی‌کردند، حاج قاسم سلیمانی یک چنین جایگاهی در دل‌های مردم ایران و منطقه داشته باشد، گفت: ترامپ تصور می‌کرد، زمانیکه این جنایت را انجام دهد، عده‌ای او را در کشور تشویق کنند، اما این سیل عظیم جمعیت و تشییع میلیونی در ایران اسلامی، او را در بهت و حیرت فرو برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: ترامپ اگر می‌دانست چنین سیلی از ملت ایران دریافت می‌کند، دست به چنین اقدامی نمی‌زد، اما او را کشاندند به جایی که چنین جنایتی را مرتکب شود؛ در حال حاضر هم ممکن است تا در روز‌های آخر ریاست‌جمهوری‌اش این اتفاق بیفتد.

سردار حجاری تصریح کرد: ترامپ اگر هم بخواهد اقدام رذیلانه‌ای انجام دهد و تنش‌آفرینی کند، سیستم‌های آمریکایی بعید است او را همراهی کنند، اما قطعا رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها در حال فعالیت هستند تا او را غرق در ماجرایی تنشی کنند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها قصد دارند با ایجاد بحران در منطقه اولا به زعم خودشان از ایران انتقام بگیرند و ثانیا رئیس‌جمهور آینده آمریکا را به‌سمتی سوق دهند که مجبور باشد، دنباله‌رو سیاست‌های ترامپ باشد؛ این تحلیل نیست بلکه اطلاعات است و از کانال‌های مختلف این اطلاعات را دریافت کرده‌ایم که رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها تلاش می‌کنند تا در این روز‌های آخر ریاست جمهوری ترامپ، بحرانی را ایجاد کنند تا به اهدافشان برسند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: قطعا سیاست‌هایی که دولت آینده آمریکا اعلام کرده است، مورد تایید رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها و آن‌ها می‌خواهند مانع‌تراشی کنند، اما آیا ندیدند در شهادت حاج قاسم چه خطایی انجام دادند و چه کلاه بزرگی سر رژیم آمریکا گذاشتند؛ بار‌ها سر سردمداران آمریکایی کلاه رفته و با اطلاعات یک مزدور و وطن فروش آن‌ها مجبور شده‌اند تا تصمیماتی بگیرند؛ این توجه لازم دارد، البته از آمریکایی‌ها توقعی از بصیرت و منطقی فکر کردن نداریم.

سردار حجاری در هشداری به آمریکایی‌ها گفت: بدانید که جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح آماده و هوشیار هستند؛ تحرکات آن‌ها در منطقه هیچ توجیهی ندارد و نوعی ماجراجویی و بحران‌سازی است؛ باید مراقب باشند تا خودشان و طرفدارانشان را به گرفتاری نیندازند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار