معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

تمام ویژگی‌های شهدای گمنام و نامدار در حاج قاسم مستتر بود

سردار فلاح‌زاده با بیان این که تمام ویژگی‌های شهدای گمنام و نامدار در شخصیت حاج قاسم مستتر بود، گفت: دشمنان بدانند که سیلی اول و دوم را خوردند و سیلی سوم هم استمرار جبهه مقاومت است و قطعاً جبهه مقاومت پیروز است.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 05January 2021

تمام ویژگی‌های شهدای گمنام و نامدار در حاج قاسم مستتر بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد فلاح‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان این که تمام ویژگی‌های شهدای گمنام و نامدار در شخصیت حاج قاسم مستتر بود، اظهار داشت: محور اصلی کار حاج قاسم رضای خدا بود و غیر از آن چیزی نبود. قلم، قدم و نیت حاج قاسم فقط و فقط برای خدا بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم ۳۵ سال گمنام کار کرد و در این مدت کسی او را نمی‌شناخت و ۳۵ سال گمنام جهاد کرد و بعد از این همه سال، خداوند او را با عزت به مردم معرفی کرد. پس از آن هرچه ملت او را بیشتر احترام می‌کردند، بیشتر متواضع می‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: ویژگی‌هایی که حاج قاسم را حاج قاسم کرد، درجات نظامی و دانش نظامی نبود، بلکه عمل خالصانه اش بود که او را ممتاز و ویژه کرد.

سردار فلاح‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: حاج قاسم هیچ‌گاه دچار غرور نشد و با این که شخص محبوب ایران بود با مردم‌داری و مردم‌یاری و خلوص، مردم را جذب می‌کرد.

وی افزود: حاج قاسم همچنان که از مردم فوعه و کفریا، نبل الزهرا و مناطق شیعه نشین دفاع می‌کرد، برای مردم بوکمال و حلب، مناطق سنی مذهب نیز دلسوز بود. در سال ۹۶ در شمال حما که داعش و النصره هجوم کرده بودند، حاج قاسم در شهر‌های مسیحی‌نشین جلسه‌ای گذاشت و با تجهیز و مسلح کردن مسیحیان باعث شد تا با دفاع از خود، داعش را عقب برانند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به شجاعت کم‌نظیر حاج قاسم گفت: او هم شجاع و با تدبیر بود و هم متفکر در حوزه نظامی، هم تاکتیک داشت و هم یک استراتژیست بزرگ بود. او یک چهره با ایمان، و ولایی و مدیری مقتدر بود.

وی با اشاره به این که حاج قاسم ولایتمدار عملی بود، گفت: حاج قاسم ۴۰ سال طبق منویات حضرت امام (ره) و حضرت آقا در جای جای جبهه‌های داخلی و خارجی حضور داشت و قدرتی را بوجود آورد که بسیج جهانی اسلام شکل بگیرد و تمام برنامه‌های دشمن را بر هم بزند.

سردار فلاح‌زاده تصریح کرد: دشمنان بدانند که سیلی اول و دوم را خوردند و سیلی سوم هم استمرار جبهه مقاومت است و قطعاً جبهه مقاومت پیروز است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار