بازدید استاندار اردبیل از سینمای دفاع مقدس استان

استاندار اردبیل با حضور در موزه دفاع مقدس استان از روند ساخت سینمای دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۴۳۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ - 07January 2021

بازدید استاندار اردبیل از سینمای دفاع مقدس استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،‌ امروز «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به همراه معاون عمرانی و فرماندار اردبیل و هیئت همراه از سینمای دفاع مقدس در محل موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد و در جریان ساخت و تکمیل آن قرار گرفت.

در این بازدید، استاندار اردبیل ضمن ابراز رضایت از تکمیل 90 درصدی سینمای دفاع استان، بهره‌برداری از آن را گامی بزرگ در جهت رشد و توسعه فرهنگی استان دانست و بر رفع موانع احتمالی تکمیل آن تأکید کرد.

بهنامجو گفت: سیستم صوتی سینمای دفاع مقدس به صورت حرفه‌ای در مرحله تکمیل قرار دارد و باید این مراحل بدون وقفه انجام شود.

در ادامه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل ضمن ارائه گزارشی از نحوه تکمیل سینمای دفاع مقدس و سیستم گرمایشی و طرح‌های بیرونی و درونی موزه دفاع مقدس استان ، خواستار محقق شدن اختصاص کامل اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل ساخت موزه دفاع مقدس از محل سفر «محمدباقر نوبخت»‌ رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان شد که استاندار اردبیل با بررسی موضوع، دستور پیگیری و محقق شدن آن را صادر کرد.

واحد همچنین با بیان گزارشی اجمالی از حرم‌های تکمیل شده و در حال ساخت شهدای گمنام سراسر استان، خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل یادمان های شهدای گمنام استان شد که «فرزاد قلندری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر پیگیری و حل این مسئله تا پایان سال جاری قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار