مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس

سرهنگ محسن رشیدی از تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: مرحله استانی این کنگره با عنوان «رازهای سر به مُهر» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ - 10January 2021

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد از تمدید مهلت ارسال آثار به  مرحله استانی بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: مرحله استانی این کنگره با عنوان «رازهای سر به مهر» برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره، شناسایی و معرفی شعرای جوان در حوزه دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و ایجاد فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان و همچنین بهره‌مند شدن از تجربیات شعرای پیشکسوت دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: این کنگره در محورهایی نظیر نقش دفاع مقدس در آرمان‌های انقلاب اسلامی (تقارن چهل سالگی دفاع مقدس)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (کشورهای محورهای مقاومت)، دفاع مقدس و جنگ نرم، نقش دفاع مقدس در سلامت عمومی جامعه، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، دفاع مقدس و حوزه‌هایی از قبیل شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده و...، پیوند عاشورا و دفاع مقدس، زیبایی‌های کربلا، سیمای حضرت سیدالشهدا در آیینه‌ی قرآن کریم، عاشورا و مدافعان حرم، عاشورا و جوانان و لرستان و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداختن به حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها و یا موضوعات ویژه هر استان در اولویت انتخاب قرار می گیرد، ادامه داد: اشعار منتخب در مجموعه ای در زمان برگزاری کنگره شعر چاپ و در مراسم پایانی توزیع خواهد شد.

سرهنگ رشیدی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در کنگره ملی شعر دفاع مقدس می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده و در قالب فایل word  و pdf حداکثر تا  یکم دیماه سال‌جاری به آدرس پست الکترونیک Majazilorestan @gmail.com، پیام رسان‌های واتساپ، سروش، ایتا و تلگرام با شماره 09394728206 و یا به آدرس  خرم آباد خیابان اندیشه جنب ترمینال شرق کوچه اندیشمند 9 پلاک 1 کد پستی 68166-668333 صندوق پستی68135-374 ارسال نمایند.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس می‌توانند برای پاسخگویی به سئوالاتشان با شماره های 09910431276 و 09394728206 تماس بگیرند و یا به معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مراجعه  کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار