استاندار بوشهر:

طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا کاری بزرگ بود

عبدالکریم گراوند اجرای طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا را کاری بزرگ و مهم دانست و گفت: این طرح نقش مهم و تعیین کننده‌ای در کنترل و جلوگیری از بیماری کرونا داشته است که خدمات تیم‌های این طرح قابل تحسین است.
کد خبر: ۴۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 10January 2021

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز (یکشتبه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با تاکید بر رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: الگوی عملی همه برای این مهم منویات، دستورات و تاکیدات مقام معظم رهبری است که در سخنرانی تلویزیونی 19 دی تبیین کردند.

وی با بیان اینکه غفلت از بیماری کرونا سبب بروز مشکلات گوناگون در جامعه می‌شود گفت: طرح شهید سلیمانی که در ابعاد گوناگون دارای ظرفیت مهم و بالایی است نقش مهم و تعیین کننده‌ای در کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داشته است.

استاندار بوشهر به رنگ‌بندی شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: بر اساس بررسی شاخص‌ها، اکنون هشت شهرستان استان بوشهر در رنگ‌بندی کم‌خطر آبی و دو شهرستان تنگستان و جم در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

گراوند اعمال محدودیت‌ها در آذر را برای کنترل بیماری کرونا مهم دانست و تاکید کرد: در مدت اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح شهید سلیمانی، بیماری کرونا در استان بوشهر کنترل شد که ادامه مستمر رعایت پروتکل بهداشتی در ابعاد گوناگون برای حفظ این دستاورد بسیار مهم و مورد تاکید است.

وی کاهش فوتی‌ها در کشور و رسیدن به عدد دو رقمی را دستاورد مهم و مایه آبروی نظام دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود فوتی‌های کرونایی به صفر برسد که این مهم نیاز همکاری بیشتر قشرهای مختلف جامعه در لایه‌های گوناگون است.

استاندار بوشهر با اشاره به درگیری بیش از 11 ماه در مقابله با کرونا تاکید کرد: در این مدت خسارت و صدمات مختلفی به بخش‌های مختلف جامعه وارد آمد که تعطیلی کسب‌وکارها مشکلاتی ایجاد کرد که برای حفظ دستاوردی که اکنون به آن دست یافته‌ایم باید همه تلاش کنند.

گراوند، استفاده مکرر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را در همه سطوح جامعه  یک ضرورت دانست و بیان کرد: بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا در برپایی مراسم گوناگون منجر به تشکیل پرونده قضایی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه در برابر جان و سلامتی مردم مسئول هستند و حفظ سلامتی واجب است تصریح کرد: بیماری کرونا همه سطوح جامعه را مورد تهاجم قرار می‌دهد و جای هیچگونه غفلت و ساده‌انگاری و عادی‌انگاری نیست.

استاندار بوشهر اجرای طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا را کاری بزرگ و مهم دانست و تصریح کرد: این طرح نقش مهم و تعیین کننده‌ای در کنترل و جلوگیری از بیماری کرونا داشته است که خدمات تیم‌های این طرح قابل تحسین است.

گراوند با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی به بیماران و مبتلایان به کرونا خدمات گوناگونی از جمله معیشتی شد گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون به 600 خانواده آسیب دیده از کرونا، کمک‌رسانی حمایتی و معیشتی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها