فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد؛

طراحی 5 تیم جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در لرستان

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: پنج تیم جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان لرستان طراحی شد که مسئولیت دو تیم حمایتی و عملیاتی به‌عهده سپاه پاسداران است و جهت همکاری با سایر تیم‌ها نیز نیروهای بسیجی در اختیار این تیم‌ها قرار گرفته‌ است.
کد خبر: ۴۳۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 11January 2021

طراحی پنج تیم جهت اجرای طرح شهید سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای مقابله با کرونا در طرح قرارگاه شهید سلیمانی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه از ابتدای شیوع کرونا طرحی مشابه طرح شهید سلیمانی در استان اجرا شد بر همین اساس جهت اجرای طرح شهید سلیمانی موارد ابهامی نداشتیم.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی 3 هزار و 724 نفر بسیجی در قالب تیم‌‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت به مردم در محلات همکاری می‌کنند و با در نظر گرفتن چهار شیفت تا پایان سال 14 هزار و 896 بسیجی فعال هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: 5 تیم جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان لرستان طراحی شد که مسئولیت دو تیم حمایتی و عملیاتی به‌عهده سپاه پاسداران است و جهت همکاری با سایر تیم‌ها نیز نیروهای بسیجی در اختیار این تیم‌ها قرار گرفته‌ است.

وی گفت: جهت جایگزینی کادر درمان 400 نفر از پاسداران کادر درمانی رسمی، وظیفه و بسیجی در اختیار علوم پزشکی قرار داده‌ایم که از این تعداد 107 نفر کادر درمان سپاه و 293 نفر از بسیج جامعه پزشکی هستند که تاکنون 97  نفر در بیمارستان‌ها  مشغول شده‌اند.

کشکولی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون 20 هزار و 435 خانوار مورد حمایت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) قرار گرفتند و در همین راستا 58 هزار و 686 بسته معیشتی و بهداشتی بین آنها توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: تجلیل از 828 نفر از کادر درمان سراسر استان و همچنین اعزام تیم‌هایی جهت غسل، کفن و دفن فوتی‌های ناشی از کرونا از دیگر اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بوده است.

وی ابراز داشت: تاکنون بالغ بر 120 هزار خانوار از جمعیت 500 هزار خانوار ثبت شده در بانک اطلاعاتی تحت پوشش قرار گرفته‌اند و همچنین علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی 7 هزار و 300 بسته کمک آموزشی، 105 سری جهیزیه و توزیع 89 هزار ماسک توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار