مروری بر سبک زندگی اسلامی از منظر نهج‌‌البلاغه در فرهنگسرای اندیشه

فرهنگسرای اندیشه در ویژه برنامه «تا ملکوت»، پیام‌ها و نکات نهفته در نهج‌البلاغه را استخراج کرده و به معرفی سبک زندگی اسلامی می‌پردازد.
کد خبر: ۴۳۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 11January 2021

مروری بر سبک زندگی اسلامی از منظر نهج‌‌البلاغه در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نهج‌البلاغه یکی از مهم‌ترین کتاب‌های شیعیان پس از قرآن کریم است که در آن مهم‌ترین معارف شیعیان از زبان امیرالمومنین بیان شده است. در این کتاب ارزشمند، مجموعه‌ای از معارف وجودی یک انسان کامل بیان شده و از این منظر منشور کامل انسان‌سازی و دریچه‌ای رو به هدایت، در اختیار ما قرار دارد. همان‌طور که به یادگیری معارف قرآنی نیاز داریم، معارف موجود در نهج‌البلاغه نیز باید بیان شده و در زندگی انسان‌ها وارد شود.

فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین برنامه خود با عنوان «تا ملکوت»، کارگاه هفتگی شرح نکته‌ها و پیامهای کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه را برگزار می‌کند. در این برنامه، پیام‌ها و نکته‌های این کتاب ارزشمند توسط دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، استاد حوزه و دانشگاه استخراج شده و در قالب کلیپ‌های کوتاه و تاثیرگذار در فضای مجازی منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این کلیپ‌ها می‌توانند به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به نشانی farhamgsara.andishe مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها