عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن:

انصار الله لحظه‌ای در وارد کردن ضربات مهلک به صهیونیست‌ها دریغ نخواهد کرد

یکی از اعضای دفتر سیاسی «جنبش انصارالله» یمن هشدار داد که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی علیه ملت این کشور را با اعلام «جهاد در راه خدا» به شدت پاسخ می‌دهیم.
کد خبر: ۴۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ - 11January 2021

لحظه‌ای در وارد کردن ضربات مهلک به صهیونیست‌ها دریغ نخواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فضل ابوطالب» یکی از اعضای دفتر سیاسی «جنبش انصارالله» یمن هشدار داد که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی علیه ملت این کشور را با اعلام «جهاد در راه خدا» به شدت پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: لحظه‌ای در وارد آوردن شدیدترین ضربات ممکن به اهداف حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی درنگ نخواهیم کرد.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: به کرات صهیونیست‌های جنایتکار از یمن به عنوان تهدیدی برای رژیم صهیونیستی نام برده اند و از این روز لازم است که آنچه عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت را یادآور شویم که موضع ما در دشمنی با رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی غاصب و دشمن امت اسلامی، موضعی اصولی، انسانی و اخلاقی و همسو با آزادگان و افراد شریف امت اسلامی است.

وی گفت: اگر دشمن صهیونیست مرتکب حماقتی علیه ملت ما شود در اعلام جهاد در راه خدا علیه این دشمن درنگ نخواهیم کرد. کما اینکه در وارد کردن ضربات دردناک به آن درنگ نمی‌کنیم.

ابوطالب افزود: سعودی‌ها و اماراتی‌ها فقط ابزار‌هایی برای تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل هستند و تجاوز به مردم یمن عمدتا برای دستیابی به اهداف و جاه‌طلبی‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها