رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

مدیران منطقه نفتی در بخش‌های فرهنگی و رفع محرومیت خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند

«عبدالکریم جمیری» گفت: مدیران منطقه نفتی استان بوشهر باید در بخش‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی در رفع محرومیت خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند.
کد خبر: ۴۳۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 11January 2021

مدیران منطقه نفتی در بخش‌های فرهنگی و رفع محرومیت خدمات مناسبی به مردم ارائه کنندبه گزارش دفاع‌پرس از  بوشهر، «عبدالکریم جمیری» ظهر امروز در بازدید از شرکت نفت فلات قاره و منطقه عملیاتی بهرگان در بندر امام حسن(ع) شهرستان دیلم با تاکید بر بهره بردن از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی اظهار داشت: ظرفیت مهمی در منطقه نفتی بهرگان در شهرستان دیلم  وجود دارد  که زمینه ساخت پالایشگاه نفت در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان و مدیران در منطقه به توانمندی و ظرفیت‌های این منطقه نفتی اشراف دارند گفت: طرح ساخت پالایشگاه نفت در منطقه بهرگان باید تکمیل و همراه با مستندات و پیوست‌ها به مدیران وزارت نفت منتقل شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دفاع از طرح یاد شده در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی صنعتی در این شهرستان و منطقه ویژه شمال استان بوشهر،  اجرای پروژه‌های کلان و مهم باید تدوین و عملیاتی شود چرا که منطقه ویژه شمال استان ظرفیت تبدیل شدن به پارس جنوبی دوم را دارد.

جمیری با اشاره به کم‌توجهی نفتی‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم مناطق پیرامونی تاکید کرد: محرومیت در شمال استان بوشهر نسبت به جنوب استان بسیار مشهود است چرا که در طول زمان به مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه‌های نفتی در این منطقه توجه نشده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای افزود: وقتی استعداد و ظرفیت بالقوه وجود داشته باشد ولی مدیران نتوانند کاری کنند آن ظرفیت به فعلیت برسد و مردم بهره ببرند واقعا در حق مردم منطقه ظلم می‌شود، نباید درکنار این همه نعمت خدادادی مردم محروم بمانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر بهره بردن از توانمندی مناطق و استفاده مردم مناطق از این توانمندی‌ها خاطرنشان کرد: برای توسعه اشتغال در  منطقه ویژه شمال استان بوشهر باید به ایجاد زیرساخت‌های مناسب با توجه به استعداد منطقه در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران منطقه نفتی بهرگان خدمات مناسبی به مردم منطقه در حوزه آب و راهسازی ارائه کرده‌اند افزود: با توجه به ظرفیت و توان مجموعه، توقع مردم این است که در حوزه‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی خدمات بهتری ارائه شود و در این راستا مدارس این منطقه نباید کمبود تجهیزات داشته باشند.

جمیری با بیان اینکه دانش آموزان محروم این شهرستان نباید برای تحصیل مشکل تبلت داشته باشند ادامه داد: با همه نقصانی که در خدمت رسانی مسئولان به مردم بوده مردم همراهی کرده‌اند، دوران مدیریت محدود است ولی اثرگذاری مدیران کارآمد نامحدود است، به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار در دوره مدیریت خود، زیرساخت‌های منطقه را تقویت کنید.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر توجه به اجرای پیوست‌های شرکت‌ها و صنایع نفتی گفت: مدیران منطقه نفتی استان بوشهر باید در بخش‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی در رفع محرومیت خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار