وصیت‌نامه دانشجوی شهید «مهدی امیر کاظمی»؛

تا آخرین قطره خون‌تان پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

دانشجوی شهید «مهدی امیر کاظمی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: هر پرچمی که از دست پرتوان رزمنده‌ای می‌افتد دیگری آن را بردارد و از مردم می‌خواهم که تا آخرین قطره‌ خون‌شان را پشتیبان امام و ولایت فقیه باشند.
کد خبر: ۴۳۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ - 13January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «مهدی امیر کاظمی» در سال 1344 در روستای جوین سبزوار به دنیا آمد و در جریان بمباران 27 دی‌ماه دانشکده فنی دانشگاه تبریز به شهادت رسید.

زندگی‌نامه شهید:

فریضه‌ی نماز را اغلب در مسجد و یا در منزل به جا می‌آورد و همواره نیز خانواده و دوستانش را از غیبت و دروغ پرهیز می‌داد، ساده لباس می‌پوشید و در کارهایش منظم بود، تاکید داشت که مومن همواره باید مرتب باشد.

وی در جبهه‌های مختلف جنگ تحمیلی حضور داشت و حتی زمان شهادت پدرش نیز در جبهه بود. زمانی که موضوع برگشت به خانه مطرح شد، وی پاسخ داد «در اینجا بهتر می‌توانم راه پدرم را ادامه دهم»

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

هر پرچمی که از دست پرتوان رزمنده‌ای می‌افتد دیگری آن را بردارد و از مردم می‌خواهم که تا آخرین قطره‌ خون‌شان را پشتیبان امام و ولایت فقیه باشند زیرا انقلابی به پیروزی نمی‌رسد مگر در کنار آن روحانیت باشد و تاکنون نیز مشاهده کرده‌ایم که کشورهای زیادی تاکنون انقلاب کرده، ولی چون رهبری نداشته‌اند، پیروز نشده‌اند و از یر یوغ استعماری در رفته و به زیر یوغ استعماری دیگر رفته‌اند.

پدران و مادرانی که فرزند از دست داده اید و خواهرانی که بردار از دست داده اید نگران نباشدی چون شهیدان شما در راه خدا رفته و در آن دنیا نیز از نعمت های الهی روزی می خورند و نگران نباشید چون برداران رزمنده تان تقاص خون شهیدان را از بعثی ها گرفته اند و می گیرند و اگر هم کسی از ما شهید شود هزاران نفر دیگر بر می خیزند و راهش را ادامه می دهند.

گفتنی است؛ 27 دی‌ماه سال 1365، یادآور روزی است که دانشجویان بسیجی پیرو خط امام(ره)، در میان دانشگاه تبریز شهد شیرین شهادت را چشیده و به مقام شهادت نائل آمدند، در این روز خونین و در اثر بمباران دانشگاه تبریز 22 تن از دانشجویان به شهادت رسیده و هشت تن دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار