در برنامه «سرباز روح الله» مطرح شد؛

محبت بین مردم و سردار شهید قاسم سلیمانی دو طرفه است/ مردی که از اهداف خود خسته نشد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت که سردار سلیمانی هیچ‌گاه از هدف خود خسته نشد و تا آخرین لحظه با تمام وجود تلاش و مجاهدت کرد.
کد خبر: ۴۳۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ - 12January 2021

در برنامه «سرباز روح الله» مطرح شد؛ محبت بین مردم و سردار شهید قاسم سلیمانی ۲ طرفه است/ مردی که از اهداف خود خسته نشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برنامه «سرباز روح‌الله» شب گذشته با حجت الاسلام علی محمدی‌سیرت نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و همسر شهید سعید انصاری گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام علی محمدی‌سیرت نماینده ولی فقیه در نیروی قدس درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ما و شهدا هر چه داریم از امام شهدا داریم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت ما هرچه داریم از جایگاه ولایت و امامت داریم. شهید سلیمانی با ایمان به خدا و اعتقاد راسخ به هدفی که انتخاب کرده بود، به راه خود ادامه داد و هیج وقت هدف خود را گم نکرد. کسانی در تاریخ داریم که در بین راه از هدف اصلی خود دور شده اند، اما شهید سلیمانی هیج گاه هدف اصلی را که قرآن، دین و اهل بیت بود، فراموش نکرد.

وی ادامه داد: نکته مهمتر اینکه سردار سلیمانی هیچ گاه از هدف خود خسته نشد و تا آخرین لحظه با تمام وجود تلاش و مجاهدت کرد. وی با این جهاد و حرکت بزرگی که در مقابل داعش و دشمنان انقلاب اسلامی، اهل بیت و اسلام کرد، به شهادت رسید. خود ایشان یک الگویی است که ما هدف خود را فراموش نکنیم و تا آخر ایستادگی کنیم. کسانی که در بین راه خسته شدند و هدفشان را فراموش کردند، شکست خوردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه ایشان از اهل بیت، امامت و ولایت جدا نشد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از راه ولایت و امامت جدا نشد و به همین دلیل در مسیر خود باقی ماند و از هدفش جدا نشد. وی به همانگونه که در میدان نبرد استقامت و پایداری می‌کند در محضر خداوند با ایشان راز و نیاز می‌کند و به خداوند و اهل بیت (ع) تمسک می‌جوید. این‌ها پشتوانه معنوی، روحی و روانی است که برای یک رزمنده در میدان جهاد لازم است.

محمدی سیرت درباره دلیل علاقه مردم به سردار سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با ایمان به خدا و انجام عمل صالح که دفاع از مظلومان بود، توانست محبوب ملت شود. ایشان گفته بود جانم به فدای این ملت و در مقام عمل نیز ثابت کرده بود. کسی که اینگونه باشد معلوم است که محبوب دل‌ها می‌شود. محبت بین ایشان و مردم دو طرفه بوده و هست. بعد از شهادت ایشان افراد مختلفی به عنوان یک آزادمرد و آزادی خواه به شهید سلیمانی ابراز محبت می‌کنند.

همسر شهید سعید انصاری دیگر مهمان تلفنی این برنامه بود که درباره ویژگی‌های همسر شهیدش اظهار کرد: پنجمین سالگرد شهادت همسر من امشب است. همه شهدا یک ویژگی‌های خاص و مشترکی دارند. این شهدا همیشه در راه دفاع از کشور پیشقدم بودند و من احساس می‌کنم این شهدا از جان گذشته واقعی بودند. شجاعت در شهدای مدافع حرم بسیار خاص است.

وی در پایان گفت: اینکه خداوند می‌گوید شهدا زنده هستند و من جانشین شهید برای خانواده او هستم، من به چشم دیده ام. حضور ایشان در زندگی من کاملا ملموس است و هر زمان با مشکلی مواجه می‌شوم اول به خدا و بعد به همسر شهیدم توسل می‌جویم.

«سرباز روح الله» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو مقاومت می‌رود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار