یادداشت/ محمدمهدی زاهدی

مکتب «حاج قاسم»؛ منشور وحدت و انسجام ملی

مکتب شهید سلیمانی منشور وحدت و انسجام ملی بوده و حاج‌ قاسم به دور از هرنوع وابستگی حزبی و سیاسی تنها در خط انقلاب گام برداشت و خود را سرباز ولایت نامید.
کد خبر: ۴۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ - 14January 2021

مکتب «حاج قاسم» منشور وحدت و انسجام ملیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس‌ ـ محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی منشور وحدت و انسجام ملی بوده و حاج‌ قاسم به دور از هرنوع وابستگی حزبی و سیاسی تنها در خط انقلاب گام برداشت و خود را سرباز ولایت نامید؛ سردار سلیمانی بر اخلاص در عمل و حفظ ارزش‌ها و التزام عملی به ولایت فقیه تأکید داشت و شرایط احراز مسئولیت در جمهوری اسلامی را خدمت بی‌وقفه به مردم  می‌دانست.

سردار سلیمانی، ساده‌زیست و مردمی بود و حضور در بین مردم و گوش دادن به درد و دل‌ها و رسیدگی به مشکلات آنها را در رأس کار خود قرار داده بود؛ توصیه اکید ایشان به مسئولان، خدمت به مردم در هر لباس و جایگاهی بود.

یک سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد و ملت ایران بیدارتر و مصمم‌تر از هر زمان پا در میدان گذاشته‌اند و هر کس در حد توان خود برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تلاش کرد؛ این همدلی مایه مباهات است که ملت بیدار ایران اسلامی اینگونه برای سرباز بزرگ ولایت ابراز محبت و دِین می‌کنند و می‌خواهند یادش را بزرگ و زنده نگه دارند.

نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان، ملت‌های بیدار در تدارک بزرگداشت سالروز شهادت این بزرگمرد بودند و شاهد بودیم که کوچه‌ها، خیابان‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آکنده شده از تصاویر سید شهدای مقاومت و این نشان می‌دهد مکتب شهید سلیمانی در تمام جهان گسترش پیدا کرده است.

اکنون که به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، احزاب سیاسی حول «مکتب حاج قاسم» فعالیت‌ها و راهبردهای خود را پیش ببرند و بدانیم که حفظ و پیشرفت نظام بر همه منافع الویت دارتر است و همگی باید برای عزت و اقتدار ایران، با تمام توان به میدان بیایند تا در رقابتی سالم، انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها