مسئول گروه جهادی شهدای مدافع حرم و مقاومت بوشهر خبر داد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان‌های استان بوشهر

«عباسعلی دهقانی» با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان‌های استان بوشهر گفت: روحیات و خاطرات زندگی شهدا برای افرادی که به هر دلیلی مدتی را در زندان سپری می‌کنند می‌تواند باعث امید و تقویت روحیه و امیدواری به آینده باشد.
کد خبر: ۴۳۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 13January 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان های استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عباسعلی دهقانی» مسئول موکب و گروه جهادی شهدای مدافع حرم، مقاومت و جهان اسلام شهرستان بوشهر با سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان با محوریت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دهقانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شخصیت‌های داشته‌ایم که به فیض عظمای شهدات نائل آمده‌اند.

مسئول موکب و گروه جهادی شهدای مدافع حرم مقاومت و جهان اسلام شهرستان بوشهر در این دیدار ظرفیت‌های موجود این گروه جهادی را برشمرد و خاطرنشان کرد: روحیات و خاطرات زندگی شهدا برای افرادی که به هر دلیلی مدتی را در زندان سپری می نمایند می‌تواند باعث امید و تقویت روحیه و امیدواری به آینده باشد.

وی  با بیان اینکه چشم انداز ما ترویج فرهنگ ایثار. جهاد و شجاعت و تاثیر‌گذاری شهدا در زندگی آینده در زندان و پس از آزادی  آنها از زندان است افزود: هدف این گروه جهادی آشنایی بیشتر زندانیان با سبک زندگی شهدا است.

دهقاتی عنوان کرد: در پایان جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین این گروه جهادی و اداره‌کل زندان‌های استان به امضاء برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها