فرماندار شهرستان دیر:

برنامه‌های دهه فجر با اولویت سلامت مردم دنبال شود

کریم علی حسنی گفت: برنامه‌های دهه فجر با اولویت سلامت مردم دنبال می‌شود و از طرفی باید در این برنامه‌ها عملکرد دولت و نظام به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ - 13January 2021

: برنامه‌های دهه فجر با اولویت سلامت مردم دنبال شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «کریم علی حسنی» فرماندار شهرستان دیر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه زدن ماسک حق الناس است اظهار داشت: در شرایط کرونایی استفاده از ماسک همچنان برای همه ادارات و کسب و کارها و فضاهای عمومی اجباری است.

وی با اعلام اینکه سعی کرده‌ایم پنجشنبه‌های شلوغ در آرامستان‌ها را محدود کنیم، گفت: آرامستان دیر فعلاً دیوار حفاظتی ندارد که به شهرداری ابلاغ شده حتماً اقدام شود، مابقی شهرها این کارها را انجام داده‌اند.

حسنی مسئله سیستم پایش تصویری یک کار لازم امنیتی و کنترلی شهرستان است که اعتباراتی برای آن گذاشته‌ایم که باید تسریع شود.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر با اولویت سلامت مردم دنبال می‌شود و از طرفی باید در این برنامه‌ها عملکرد دولت و نظام به مردم اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: قدرت داخلی و خارجی ما به حضور مردم در انتخابات پیش رو بستگی دارد و باید بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

علی حسنی درباره کودکان کار، عنوان کرد: باید ساز و کاری باشد که این چهره نازیبا را حل کنیم تا این معضل شیوع پیدا نکند.

وی در رابطه با نگرانی‌های زیست محیطی درباره احداث سایت پرورش لارو میگو در ساحل شهر دیر، ابراز کرد: این مسئله تخصصی است و ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم، البته سرمایه گذار تمامی مجوزهای لازم را گرفته و روال قانونی را طی کرده است که مدیران کل دستگاه‌های مربوطه باید در زمینه چگونگی روال انجام استعلام‌ها و گرفتن مجوز شفاف سازی کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های جوانان برای ما مهم است، تاکید کرد: اگر این پروژه آسیب زا است و مشکل ایجاد می‌کند، دستگاه‌های ذیربط باید ورود کنند و ساز و کار قانونی آن مشخص است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار