با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت؛

سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دیرالزور را محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال نامه‌هایی به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دوره‌ای شورای امنیت حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به مناطقی در دیرالزور را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۳۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ - 14January 2021

سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دیرالزور را محکوم کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه چهارشنبه شب با ارسال نامه‌هایی جداگانه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت حمله هوایی بامداد چهارشنبه به مناطقی در دیرالزور از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه سوریه همزمانی حمله رژیم صهیونیستی به مناطق شرق سوریه با اقدامات مجرمانه و سرکوبگرانه شبه نظامیان قسد (نیرو‌های دموکراتیک سوریه) در آن مناطق و نیز حمایت نیرو‌های آمریکایی و همراهی برخی کشور‌های مزدور منطقه را بیانگر هماهنگی میان آنان برای عملی کردن نقشه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه برشمرد.

وزارت خارجه سوریه با برشمردن رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم قانون شکن، از سازمان ملل و شورای امنیت خواست با این اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی برخورد و مقابله کند.

وزارت خارجه سوریه همچنین بر عزم دمشق برای آزادسازی مناطق تحت اشغال خود از سوی تروریست‌ها با کمک کشور‌های دوست و متحدانش تاکید کرد.

در این نامه‌ها آمده است: سوریه از شورای امنیت که همواره بر احترام به حاکمیت سوریه تاکید دارد می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود در چارچوب منشور سازمان ملل متحد برای صیانت از صلح و امنیت بین المللی عمل کند و اقدامات فوری برای جلوگیری از اینگونه اقدامات و تجاوزات اسرائیل اتخاذ نماید.

گفتنی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مناطقی از دیرالزور و البوکمال در شرق سوریه را هدف حمله قرار دادند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار