نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهدای ما کلمه اسلام را در دنیا مطرح کردند

آیت الله مصطفی علما گفت: شهدای ما خوشنامند چراکه به سعادت رسیده و کلمه اسلام را در دنیا مطرح کرده اند و در حقیقت آن کسی که گمنام است ما هستیم.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 14January 2021

شهدای ما کلمه اسلام را در دنیا مطرح کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (پنج شنبه) در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام گروه توپخانه ۶۲ مومنون نزسا کرمانشاه، اظهار داشت: شهدای ما خوشنامند چراکه به سعادت رسیده و کلمه اسلام را در دنیا مطرح کرده اند و در حقیقت آن کسی که گمنام است ما هستیم.

وی افزود: شهید خوشنام فکر همه را عوض می‌کند و همین حضور در مراسم تشییع فرهنگش را به دنیا صادر می‌کند و به برکت شهدا اسلام امروز در دنیا مطرح شده و آن‌ها تا قیامت به گردن ما حق دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت که زمانی قدرت‌ها یا شرقی بودند یا غربی و امام راحل با مطرح کردن اسلام توازن آن‌ها را به هم ریخت.

آیت الله علما تاکید کرد: تربیت روستا زاده‌ای مانند حاج قاسم سلیمانی در حاکمیت اسلام و ولایت فقیه ممکن شده است.

وی با اشاره به جایگاه ایران در تحولات خاورمیانه بیان داشت: امام راحل با تفکر و فرهنگ اسلامی بدون اینکه درس سیاست خوانده باشد، دنیا را متحول کرد در حالی که در گذشته چنین جایگاه مهمی در دنیا نداشتیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت اخیر آمریکا داشت و گفت: باید قدر نظام را با همه اشکالاتی که دارد بدانیم چرا که اسلام همه چیز دارد و کم کم خودش را نشان می‌دهد.

آیت الله علما در پایان گفت: دشمنان از اول انقلاب تاکنون با تحمیل کردن جنگ هشت ساله و تحریم خواستند تا ایران را ناامن و تفکر اسلامی و ولایت فقیه را نیز تحریف کنند، اما شاهدیم که این فرهنگ انقلاب و اسلام بوده که به دنیا صادر شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها