پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در آرامستان بهشت احمدی شیراز آرام گرفت

پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور شماری از مسئولان امروز بر دستان مردم شهید پرور شیراز تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ - 14January 2021

۲ شهید گمنام در آرامستان بهشت احمدی شیراز به خاک سپرده شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، پیکر پاک مطهر دو شهید تازه تفحص شده که در عملیات‌های والفجر یک در منطقه فکه و تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند امروز در گلزار شهدای آرامستان بهشت احمدی شیراز تشییع و به خاک سپرده شدند.

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز در این مراسم خانواده‌ای نبود که شهدای گمنام را بدرقه کند، ولی ما به جای خانواده آنان برایشان گریه و عزاداری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سن شهدا جوان و نوجوان هستند، گفت: کدام یک از ما امروز حاضریم که فرزند نوجوان و جوان خود را فدا کنیم؛ پدران و مادران شهدا نسلی هستند که به راحتی از فرزندشان برای حفاظت اسلام و انقلاب می‌گذشتند.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهدای گمنام داستان دیگری دارند، افزود: خانواده‌های اینان سال‌ها گوش به زنگ بودند شاید خبری از فرزندانشان بیاید. این شهدا بعد از تفحص نیز گمنام هستند و حتی در جا‌هایی به خاک سپرده می‌شوند که مردم کمتر رفت و آمد دارند، وظیفه اخلاقی ما است که به این شهدا سر بزنیم و رشادت‌ها آنان و از خود گذشتگی آنان را به یاد بیاوریم.

اسکندرپور بیان کرد: مستقل از هر نگاه و گرایشی که داریم باید به شهدا احترام بگذاریم و غرور و از خودگذشتگی جوانان ۱۶ - ۱۷ ساله را پاس بداریم همچنین مادران و پدرانی که بر از دست دادن فرزندشان صبر کردند، پاس بداریم و قدردان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار