رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

با شهادت شهید فخری‌زاده راه عزت تمام نمی‌شود/ ایران الگوی دفاعی کشورهای منطقه است

حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجان‌زاده» گفت: با شهادت شهید فخری‌زاده راه عزت تمام نمی‌شود زیرا دانشمندان و همکاران این شهید محکم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ - 14January 2021

با شهادت شهید فخری‌زاده راه عزت تمام نمی‌شود/ ایران الگوی دفاعی کشورهای منطقه استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجان‌زاده» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امشب در یادواره مجازی شهدای والامقام شهرستان محمودآباد با بیان اینکه راه عزت و افتخار ایران اسلامی با شهادت شهیدان همچون فخری‌زاده تمام نمی‌شود بلکه با قوت ادامه می‌یابد، اظهار داشت: همکاران شهید فخری‌زاده با قوت و محکم ایستاده‌اند و راه این شهید را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ایران به اقتدار بازدارنده‌ای رسیده که دشمن اجاره تعرض را به خود نمی‌دهد، افزود: فرزندان ملت در وزارت دفاع در این اقتدار بازدارنده نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام آقاجان‌زاده با اشاره به اینکه عزت، شرف، استقلال و ناموس ما مرهون خون شهیدان است، تاکید کرد: نباید آرمان‌های شهیدان را فراموش کنیم زیرا با رشادت‌های جوانان اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن درآید.

رئیس سازمانی عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح متذکر شد: امروز اقتدار دفاعی به جایی رسید که نه تها دشمن فکر تعرض را نمی‌کند بلکه امت‌های اسلامی نظیر یمن، عراق لبنان و غیره ایران را الگوی خود قرار دادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده گفت: بیش از ۳۰ سال با دانشمند فخری‌زاده آشنایی داشتم و این شخصیت والامقام اهل تعبد و نمازشب و دارای شخصیت عرفانی بوده است.

حجت الاسلام آقاجان‌پور با عنوان اینکه پیام شهیدان ما استقامت و ایستادگی است نه وادادگی و تسلیم تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری یادواره شهدا، راه شهیدان که همان ایستادگی و مقاومت است را ادامه دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اظهار اینکه هفت روز قبل از شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده در سامان پژوهش و فناوری در خدمت وی برای بازدید بودم، گفت: با شهادت شهید فخری‌زاده راه عزت تمام نمی‌شود زیرا دانشمندان و همکاران شهید فخری‌زاده محکم ایستاده‌اند و هفته قبل یکی از مدیران انقلابی به عنوان مسئول این سازمان انتخاب شده و بودجه پژوهش و فناوری نیز چند برابر شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار