امام جمعه کوهدشت:

هیمنه پوشالی آمریکا در جهان رو به افول است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: تحولات اخیر آمریکا مبنی بر تصرف کنگره که مرکز تصمیم‌گیری‌های آمریکایی‌ها است نشان‌دهنده رو به افول بودن هیمنه پوشالیش در جهان است.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 15January 2021

هیمنه پوشالی آمریکا در جهان رو به افول است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: حُب حضرت زهرا (س) انسان را رستگار می‌کند، البته به شرطی که پشت سر این محبت اطاعت محض، شناخت و عمل باشد، شالوده زندگی بایستی بر اساس محبت در خانواده باشد.

وی با اشاره به روش القاء عملی در اسلام، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) عبادت را عملی به فرزندان القاء می‌کرد، بُعد‌‌های عبادی، انفاق، ساده زیستی، تربیت، دفاع از ولایتِ ایشان الگویی برای همگان است، خداوند متعال به خاطر این اخلاق‌های نیکو عنایت ویژه‌ای به ایشان عطا فرموده است.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی‌ماه، سرشار از عقلانیت، انقلابی گری و حکمت سیاسی بود، ایشان فرمودند: انقلاب اسلامی از قم آغاز شد، برخی مناسبت‌ها نباید کهنه شوند.

وی تصریح کرد: برخی افراد در کشور برخطی هستند که می‌گویند با آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا و پیوستن وی به برجام، تمام مشکلات رفع خواهد شد، در حالی بایستی بدانند که این تفکر اشتباهی است، چراکه بایدن خود طراح تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران بوده است.

طهماسبی با اشاره به کلام رهبری که فرمودند ما اصرار و عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد، بیان کرد: مجلس و دولت تصمیمی انقلابی گرفته‌اند که شرط پیوستن ابتدا رفع تمام تحریم‌ها است زیرا برگشتن به‌صرف برجام که هیچ آثاری ندارد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه نمی‌تواند کوچک‌ترین حمله‌ای به مواضع ما داشته باشد، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار عامل بی‌ثباتی در جهان است، رهبر معظم انقلاب بر این تأکید دارد که ما در منطقه خودمان قرار داریم و دوستان خود را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه غنی‌سازی‌های مربوط به انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز به کار گرفته می‌شود، اظهارداشت: تحولات اخیر آمریکا مبنی بر تصرف کنگره که مرکز تصمیم‌گیری‌های آمریکایی‌ها است نشان‌دهنده رو به افول بودن هیمنه پوشالی او در جهان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه بیانات هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن کرونا خارجی، گفت: امیدواریم دولت جوان حزب الهی و انقلابی سرکار بیاید و رفتاری همچون شهید رجایی در جامعه پیاده کند، البته به تعبیر مقام معظم رهبری، دولت جوان به معنای کنار گذاشتن افراد باتجربه نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار