فرمانده سپاه استان قم:

انس با شهدا سبک زندگی را اصلاح می‌کند

سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» با اشاره به اینکه غالب وصیتنامه‌های شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است، گفت: مزار شهید در هر نقطه‌ای که باشد، موجب تغییر دیدگاه‌ها و اصلاح سبک زندگی خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ - 17January 2021

انس با مزار شهدا محور اصلاح سبک زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز (یکشنبه) در مراسم تشییع شهید گمنام تفحص شده در عملیات محرّم با اشاره به کرامات و خاطراتی از شهدا اظهار داشت: وجود مقدس حضرت زهرای مرضیه (س) در گمنامی شهدای دفاع مقدس، همواره مونس و همدم آنان بوده است.

وی افزود: شهیدان والامقام در راه اهل بیت (ع) و حفظ دین جان خود را تقدیم کرده‌اند و جلوه‌های زیبایی را خلق کردند که نظیر آن را به جز در حادثه عاشورا نمی‌توان یافت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره انتظارات شهدا از جامعه عنوان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه غالب وصیتنامه‌ها را تشکیل می‌دهد و این موضوع اولین شفارش شهداست که کشور ما امروز بیش از هر زمانی بدان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه دومین درس شهدا، محبت به اهل بیت (ع) همراه با بصیرت است، افزود: باید به سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) بخصوص حضرت زهرای مرضیه (س) کاملا توجه داشته باشیم، زیرا عمده مشکلات اجتماعی جامعه امروز ناشی از عدم توجه به سبک و سیره زندگی اهل بیت (ع) و امامان بزرگوار است.

شاهچراغی سومین درس حماسه ایثار و شهادت را ایستادگی و مقامت خواند و عنوان کرد: طی ماه‌ها و روز‌های اخیر، بزرگواران والامقامی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی، علامه مصباح یزدی، آیت الله یزدی و دیگر شهدا و عزیزان را از دست دادیم که زندگی این‌ها بر مدار ایستادگی حول محور ولایت بود.

وی با اشاره به خاکسپاری شهید گمنام در بوستان امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد: به طور قطع وجود مزار شهید در این منطقه و انس با آن، محوری برای دگرگونی در نگاه‌ها و اصلاح سبک زندگی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار