دبیر کل مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس:

کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ است

دبیر کل مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ است و راه‌اندازی دفتر این مجمع اقدامی مهم در راستای خدمت به جامعه ایثارگری این خطه از میهن اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 18January 2021

‌به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، همزمان با سالگرد بمباران ۲۸ دی ماه سال ۶۵ و روز ملی مقاومت و ایثار مردم سنندج، بیست و ششمین دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در این شهر افتتاح شد.

«اسماعیل بیگ محمدی» دبیر کل مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ است و راه اندازی دفتر این مجمع اقدامی مهم در راستای خدمت به جامعه ایثارگری این خطه از میهن اسلامی است.

وی افزود: مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس با همراهی و مشارکت ایثارگران سراسر کشور فعالیت خود را شروع کرده ‌و امروز نیز به مناسبت سالگرد بمباران ۲۸ دی ماه سال ۶۵ سنندج و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار مردم این دیار شاهد افتتاح بیست و ششمین دفتر این مجمع در استان کردستان هستیم.

بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: اشتغال زایی، استخدام و کمک به بالا بردن سطح معیشتی خانواده‌های ایثارگر از اهداف این مجمع بوده و در این راستا نیز ۵ هلدینگ اقتصادی را در سطح کشور راه اندازی کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم طی حکمی امینی به عنوان رئیس مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در شعبه کردستان معرفی شد و این مجمع فعالیت رسمی خود را در استان آغاز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها