سردار کارگر در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس:

تا سال ۱۴۰۴ تمام استان‌ها صاحب موزه دفاع مقدس می‌شوند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تا سال 1404 تمام استان‌ها صاحب موزه دفاع مقدس می‌شوند، گفت: بنیاد در پنج سال گذشته تحول و جهش رو به جلویی در حوزه‌های مختلف از جمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته است.
کد خبر: ۴۳۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 18January 2021

تا سال ۱۴۰۴ تمام استان‌ها صاحب موزه دفاع مقدس می‌شوندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس که صبح امروز (دوشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، در حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ارائه گزارش پرداخت و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پنج سال گذشته تحول و جهش رو به جلویی در حوزه‌های مختلف از جمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت موزه‌ها در حال حاضر ۲۳ موزه فعالیت می‌کند؛ امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ همه استا‌ن‌های کشور دارای موزه شوند و ۳۶ موزه داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه امیدواریم سال آینده یادمان ساخته نشده‌ای در کشور نداشته باشیم، گفت: در راهیان نور کارهای مهمی انجام شده است؛ قبل از این هفت میلیون جوان از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده‌اند؛ در حوزه فیلم و سریال نیز کارهای ملی انجام می‌دهیم؛ جشنواره فانوس و رسام از این دست فعالیت‌ها هستند؛ در حوزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز فعالیت‌ها رو به جلو است.

سردار کارگر افزود: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به‌خوبی گرامی داشته‌ایم؛ کارهای خوبی برای ۴۳ هفته برنامه‌ریزی شده است که اوج فعالیت‌ها در هفته دفاع مقدس بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان یادآور شد: اگر موفقیتی داشته‌ایم، پس از لطف خدا با همکاری همه از جمله استانداران، فرمانداران، فرماندهان و مردم به دست آمده است؛ اصل موفقیت ما در جلب همکاری و جذب امکانات در استان‌ها بوده است.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار