نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛

ضرورت تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور، عادلانه و بی‌‌طرف در کشور

حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار می رود همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، دقیق و منظم و در نهایت بی طرفی و عدالت انجام دهید.
کد خبر: ۴۳۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 18January 2021

ضرورت تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور در نهایت بی‌‌طرفی

به‌گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز در دیدار با رسول مقابلی، سرپرست فرمانداری شهرستان ارومیه ضمن آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید، عناوین و القاب و مناصب دنیوی را اعتباری دانسته و اظهار کرد: مسئولیت ها در این دنیا امانتی از جانب خدای متعال برای خدمت به مردم و جلب رضایت الهی است، فلذا تلاش کنید با تقویت معنویت و خداترسی، دلبسته موقعیت های زودگذر نباشید و از این فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنید.

وی افزود: کارهایتان را برای خدا انجام دهید چراکه اگر کار برای خدا باشد ماندگار خواهد بود و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم باعث رفع گره ها و حل مشکلات خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه این دیدار گفت: وجود خط و خطوط سیاسی و گرایش به هر کدام مفید و نجات بخش نخواهد بود و تنها راه حل در موفقیت و ماندگاری اخلاص و تقوا و عدم وابستگی به جریانات و گروه های سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جایگاه اجرایی فرمانداری بسیار مهم بوده و انتظار می رود همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، دقیق و منظم و در نهایت بی‌طرفی و عدالت انجام دهید.

سیدمهدی قریشی با بیان این نکته که داشتن حب و بغض نسبت به افراد و جریانات مختلف در هر انسانی طبیعی است گفت: داشتن حب و بغض و گرایشات طبیعت انسان است، ولی باید در انجام مسئولیت ها و تکالیف محوله جانب عدالت و بی طرفی رعایت شود، فلذا باید تلاش کنید مجموعه همکاران و کادر اجرایی با تقویت ایمان و معنویت در این مسیر گام برداشته و به خوبی عمل کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه به اهمیت شورای اسلامی شهر و روستا در استان اشاره کرده و افزودند: با توجه به این نکته که بررسی صلاحیت ها در مورد شورای اسلامی شهر و روستا بر عهده هیأت اجرایی هر استان است باید در انتخاب اعضای هیأت نظارت و بررسی شوراها بسیار دقت کرد تا با حضور افراد مؤمن و کاردان و متعهد مدیریت شهری در استان به نحو مطلوب شکل بگیرد و از بروز مشکلات در ارائه خدمت به مردم جلوگیری شود.

وی در پایان سخنان خود شاه کلید حل مشکلات و رفع موانع را در کار، داشتن تقوا و خداترسی عنوان کرده و افزود: اگر مسلح به سلاح تقوا و خداترسی باشید خداوند متعال در مشکلات و موانع راهگشای شما خواهد بود، فلذا محور کارهای خود را در فرمانداری تعبد، معنویت و خداترسی قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار