شهید «بابا علی دهقان»:

هرگونه بی‌اعتنایی به آرمان مردم خیانتی نابخشودنی است

شهید «بابا علی دهقان» در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به دانشجویان می‌نویسد: برادران دانشجو، ای امیدهای آینده ملت شهیدپرور ایران بدانید که هرگونه بی‌اعتنایی و یا خدایی نکرده پشت پا زدن به آرمان این مردم خیانتی نابخشودنی است.
کد خبر: ۴۳۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ - 19January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «بابا علی دهقان» در دوم اردیبهشت‌ماه 1337 در شهرستان مراغه به دنیا آمد. وی پس از آغاز جنگ تحمیلی رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 5 اسفندماه 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

«ربنا انا سمعنا منادیا ینادی للایمان ان آمنوا بربکم فامنا ربنا فاغفرلنا ذنوبنا و کفر عنا سیاتنا و توفنا مع‌الابرار» قرآن کریم

خدا! روسیاهم، از کثرت معاصی، شرمسارانه روی به درگاهت نهاده‌ام. خدایا! جز درگاه کبریایی‌ات مامن و پناهگاهی نیافتم. با دلی تیره از زنگار گناهان دست به دامن تو شده‌ام.

خدایا لطف و کرم تو بود که مرا به این وادی عشق کشاند و اگر مشیت تو تعلق بر آن گیرد که دفتر عمرم در اینجا بسته گردد، من با این کوله‌بار سنگین گناه جرات ورود به درگاهت و روبرو شدن با پاکان را ندارم.

پس ای خدا پاکم کن سپس خاکم کن. خدایا آنچه را از حق به ما شناسانده‌ای تحمل آن را نیز به ما مرحمت فرما و آنچه را از رسیدن به آن قاصریم تو خود ما را به آن برسان. خدایا تو را شکر می‌گویم که مرا به اسلام هدایت نمودی و به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت موفقم داشتی و با حکومت روح‌الله این نعمت را به اتمام رساندی.

ای انسان‌های غافل، ای خفتگان، بیش از این بر خود ستم نکنید، خدا می‌داند که بعثت محمد(ص) دوباره آغاز شده و به حول و قوه الهی بزودی بساط کفر و شرک و نفاق را در سرتاسر جهان درهم خواهد ریخت، بیایید و به اصحاب محمد(ص) بپیوندید که سعادت دنیا و آخرتتان در این راه است وگرنه بدانید که در دنیا و آخرت معذب خواهید بود و فردای قیامت در پیشگاه رسول خدا و ائمه هدی(ع) شرمسار و روسیاه خواهید بود.

امت حزب‌الله از سختی‌ها و شهادت عزیزان هیچ‌گاه ضعف و سستی به خود راه ندهید که پیروزی نهایی با ما است و به قول حضرت امام این شهادت‌ها است که به ما وعده پیروزی می‌دهد. استوار و محکم گوش به فرمان امام پیش بروید که صبح پیروزی نزدیک است.

برادران دانشجو، ای امیدهای آینده ملت شهیدپرور ایران بدانید که این ملت شما را با خون دل پرورش می‌دهد، این ملت بزرگ امروز هستی خود را در مصاف با جباران در طریق اخلاص گذاشته و در دفاع از ایمان خود جهانیان را به حیرت انداخته است.

هرگونه بی‌اعتنایی و یا خدایی نکرده پشت پا زدن به آرمان این مردم خیانتی نابخشودنی است. امید است همچنان که در سنگر علم تلاش می‌کنید خود را به ارزش‌های الهی مزین کنید و مظاهر فرهنگ طاغوت را از محیط دانشگاه و جامعه بزدایید و اجازه بازگشت ارزش‌های غیرالهی را به هر شکل و عنوان به کسی ندهید.

عزیزان با جبهه‌ها بیگانه نباشید و بدانید بیش از اینکه جبهه به وجود ما نیازمند باشد ما به فضای عشق و معنویت جبهه برای رشد خویش نیازمندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها