مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

ایام‌الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«عبدالله پاکاری» با تاکید بر لزوم سلامت محور بودن ویژه برنامه‌های دهه فجر، گفت: ایا‌م‌الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۴۳۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 19January 2021

ایام الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر به معنی تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان فرهنگ ایثار و شهادت را جوهره انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا و ایثارگران مصداق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همین فرهنگ عامل استقرار و تداوم انقلاب است.

وی کمیته ایثارگران را یکی از کمیته‌های پیشتاز در ویژه برنامه‌های دهه فجر دانست و تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال هم از حیث محتوا و هم از حیث کیفیت باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

پاکاری، با تاکید بر لزوم سلامت محور بودن ویژه برنامه‌های دهه فجر، تاکید کرد: ایام الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین تجلیل از خانواده شهید آیت الله «صادق احسانبخش» نماینده فقید، ولی فقیه در استان گیلان به عنوان یکی از شخصیت‌های معنوی، مبارز و انقلابی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به برگزاری مراسم گلباران مزار آیت الله «صادق احسانبخش» و شهدای گمنام مصلای امام خمینی (ره) رشت در ایام الله دهه فجر، متذکر شد: آیت الله احسانبخش هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس منشا خدمت بود.

وی با بیان اینکه در هفته گرامیداشت شهدا در اسفندماه از یک سرود جدید رونمایی خواهیم کرد، تصریح کرد: مضمون این سرود ایثار و شهادت بوده که به شکلی متفاوت طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها