مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام علی لقمانپور گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نخستین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ - 19January 2021

جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود‌به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» با همکاری نهاد‌های حوزوی و انقلابی و نیرو‌های مسلح در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین «نقش حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، «نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» و «نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» از محور‌های این جشنواره است.

لقمانپور ادامه داد: بخش‌های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی)، چند رسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم‌نامه (بلند و کوتاه) می‌باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ارائه شده تا ۲۰ بهمن به دبیرخانه این جشنواره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و یا مرکز ویژه نشر آثار روحانیت واقع در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان واقع در میدان مفید قم ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه به صاحبان آثار برگزیده، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت:www.defafestival.com مراجعه کرده و یا با شماره پیامرسان‌های جشنواره ۰۹۳۷۳۷۹۶۳۵۵ و ۰۹۰۱۰۹۸۰۵۴۹ در (ایتا، سروش و واتس آپ) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها