پایان تصویربرداری فیلم داستانی «خیابان»+ پوستر

تصویربرداری فیلم داستانی «خیابان» در ژانر اجتماعی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 20January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، تصویربرداری فیلم داستانی «خیابان» به نویسندگی و کارگردانی سید حسن یوسفی و تهیه کنندگی علی اصغر بهنیه در اوایل مهرماه ۱۳۹۹ در تهران آغاز و در آبان ماه در شهرستان کاشان به پایان رسید.

علی اصغربهنیه تهیه کننده فیلم داستانی «خیابان» درخصوص این اثر گفت: فیلمنامه این فیلم توسط سیدحسن یوسفی نوشته شده است که کار کارگردانی را نیز وی برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است؛ مجيد محتشمی كه دراتوبوس و شهردرحال پرسه زدن است باروحيه كنجكاوبه اسامی خيابان‌ها حساسيت ويژه ای نشان ميدهد و به تابلوهای خيابانها نگاهی خاص می‌كند.

او هر روز به‌دنبال يک نكته جديداست و باپيدا كردن هرنكته‌ای به يادگذشته‌های حدود ٤٠ سال قبل می‌افتد؛ مجيد زمانی كه به محله خودميرود و به تابلو كوچه خودشان نگاه مي‌كند كه روی آن نوشته شده كوچه شهيدمجيد محتشمی ... انتخاب نهایی لوکیشن‌ها از سیدحسن یوسفی و انتخاب بازیگران این فیلم برعهده علی اصغربهنیه بوده است.

پایان تصویربرداری فیلم داستانی «خیابان»+ پوستر

بازیگران:
عرفان نمينی - محسن تاج امينی - سميه نجفی - سعیدپيامی پور ...

دیگرعوامل این پروژه؛

تهیه‌کننده: علی‌اصغربهنیه- نویسنده وکارگردان: سیدحسن یوسفی - مجری طرح: مهدی نعیمی - مدیرتصویربرداری: امیرحسین شاکری- دستیاراول تصویر و نورپرداز: محمدرضاامین آبادی- طراح گریم: ندامقدم منش- مجری گریم: هدامقدم منش- مدیرتولید: نرگس السادات محتشمی- تدوینگر: سیدحسن یوسفی، امیرحسین شاکری- ضبط صدا: استودیوطرفه- راوی: عرفان نمینی- دستیاراول کارگردان وبرنامه‌ریز: سیدمیلادحسینی- دستیاردوم کارگردان: نگارماهی- منشی صحنه: فهیمه زاهدی- طراح صحنه ولباس: فاطمه توفیقی- عکاس پشت صحنه: نادرزین العابدین - مدیرتدارکات: مجیدعصار.

این فیلم داستانی که با حمایت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ و کانون بسیج هنرمندان کاشان تولید شده قرار است پس از تدوین و اصلاح رنگ و صداگذاری به جشنوارهای معتبر بین‌المللی راه یابد و سپس به پخش از شبکه نمایش خانگی برسد.

گفتنی است؛ فیلم داستانی «پنهان پیدا» از دیگر ساخته‌های علی اصغربهنیه تهیه کننده فیلم داستانی «خیابان» است که در ژانرعلمی، اجتماعی و دفاع مقدس تولید شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار