عرضه ۱۳۰۰ عنوان کتاب سوره مهر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

انتشارات سوره مهر با بیش از ۱۳۰۰ عنوان کتاب بزرگسال و کودک و نوجوان در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حاضر شده است.
کد خبر: ۴۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 20January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات سوره مهر با بیش از ۱۳۰۰ عنوان کتاب بزرگسال و کودک و نوجوان در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حاضر شده است.

پس از برگزاری دو نمایشگاه موفق انتهای راهروی ۲۷ و نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس، سوره مهر این بار در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده، با بیش از ۱۳۰۰ عنوان کتاب بزرگسال و کودک و نوجوان حاضر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به آدرس (book.icfi.ir) مراجعه و با بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان، آثار مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تمام آثار پرفروش سوره مهر از جمله کتاب‌های «دا»، کتاب‌های شعر (آن‌ها، گریه‌های امپراتور، اقلیت، ضد، کتاب و اکنون) فاضل نظری، «دختر شینا»، «پایی که جا ماند»، «آبنبات هل دار»، «آبنبات دارچینی»، «ارتداد»، «آن بیست و سه نفر»، «خاطرات سفیر»، «گلستان یازدهم»، «فرنگیس»، «بابانظر»، «زن آقا» و ... در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

همچنین تازه‌ترین آثار این ناشر از جمله «نقاشی قهوه»، «مهاجر سرزمین آفتاب»، «شبح میکونوس»، «گوهر سبز»، «فرکانس ۱۱۶۰»، «رنج بی‌پایان عشق»، «برادر انگلستان»، «صبح شام»، «پسر‌های ننه عبدالله»، «ماتی خان» و... در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه به آدرس (book.icfi.ir) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها